” Ter0k punya timp4 tu, penyekk hang Tila.. ” – Netizen

Video Ins1den Melucukan Antara Shaheizy Sam Dan Syatilla Melvin Ketika Bermain Gelongsor Air. Ad0hh Padu Punya Hemp4s Ni Sam. Bertabahlah Tilla !!

Pasangan pelakon Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin memang terkenal dengan perangai gil4-gil4 dan suka menyak4t antara satu sama lain. Mereka yang sering terlihat ceria dan gembira ini antara pasangan selebriti yang menjadi tumpuan peminat.

Sam dan Tilla sudahpun mempunyai 2 orang anak iaitu Syeriv Samheizy dan Sarima Samheizy. Tidak hanya menumpukan perhatian kepada bidang lakonan, Tilla juga berjinak-jinak dengan dunia perniagaan dan aktif mengusahakan perniagaan kosmetiknya di bawah jenama Kekasih.

Baru sahaja minggu lalu dikongsikan Sam dan Tilla percutian mereka sekeluarga ke Langkawi. Mereka yang bercuti bersama adik beradik Tilla yang lain turut ke Terengganu sebelum itu. Kini pasangan ini ke Melaka pula untuk urusan kerja Tilla sambil berehat bersama anak-anak.

Meninjau akaun Instagram Shaheizy Sam, telah dikongsikan satu video yang memperlihatkan mereka bermain gelongsor air bersama-sama. Mal4ngnya terjadi sesuatu yang di luar jangkaan apabila Sam dengan tidak sengaja terjat0h ke atas Tilla ketika menuruni gelongsor air tersebut.

Jom tonton video di bawah :

View this post on Instagram

Masa ni laa kalau nak Smackdown betul2 🤣.

A post shared by Shaheizy Sam Samad (@shaheizy_sam) on

Aksi tidak disengajakan Sam terhadap Tilla ini menghiburkan peminat. Alam4k nasib tak penyekk Tilla tu Sam dan ini antara komen-komen mereka :

” Tilla mmg suka wat cr4ck. Tergelak den.. “

” Hahaha ad0i berkali kali aku duk tgk hang laki bini.. mmp0us gelak besar weyhhh.. “

“Aduduuii s4k1t oiittt .. sabar jelaa.. nasib bukan matyipp kena hemp4p.. “

” Ya Allah! Kesi4n syatilla!! Shaheizy Sammmm!! ya ampunnnn.. ” – Lisa Surihani

” Ini kalau buat kat b1ni aku esok last bernyaw4.. ” – Rizal Maryam Younarae

” Ad0iiiii aku gelak tak beqenti hatni, sak1t oooo.. “

” Betul-betul kasi sm4ckd0wn tu bang Sam. Sak1t woo.. “

” Ter0k punya timp4 tu, penyekk hang Tila.. “

” N4ngesssss sambil gelak, kes1an kena hemp4p.. “

Sad1s betul tengok Tilla kena hemp4p dengan Sam ni. Apa boleh buat keadaan tidak terkawal dan luncuran yang laju itu membuatkan terjadinya ins1den ini. Muka Tilla tu yang melucukan tawa dalam tang1san terus. Apa pun, selamat bercuti dan bergembira Tilla dan Sam. Moga sentiasa success dan bahagia selalu, aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shaheizy Sam Samad

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK / CONTENT MEDIA. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..