” Adik tu belum ada gigi, kalau ada kakak kena g1git dah, haha.. ” – Netizen

Video Anak Datuk Siti Nurhaliza, Siti Aafiyah Yang Ger4m Dengan Adiknya, Muhammad Afwa Buat Ramai Terhibur. Part Cur1-Cur1 Tar1k Telinga Adik Tu Memang Kelakar Lah Aafiyah Ni, Sempat Lagi Tangan Tu Yer !!

Kehadiran cahaya mata keduanya, Muhammad Afwa menambahkan lagi seri kebahagiaan rumah tangga penyanyi terkenal, Datuk Siti Nurhaliza bersama suaminya. Malah, apa sahaja perkongsian terkini mengenai gelagat kedua-dua anaknya pasti mendapat perhatian ramai.

Meninjau di akaun Instagram milik Aafiyah Khalid, telah berkongsi satu video yang merakamkan anak pertama Datuk Siti iaitu Siti Aafiyah bersama adik kecilnya. Menerusi video itu, kelihatan Aafiyah sedang baring bersebelahan Afwa.

Namun gelagat Aafiyah bersama Afwa membuatkan yang menonton pasti terhibur. Manakan tidak, Aafiyah asyik menget4p bibirnya seakan menahan ger4m terhadap Afwa dan dilihat Aafiyah telah berkali-kali menc1um adiknya itu.

Kedengaran suara Datuk Siti menegu0r secara lembut menyuruh Afiyah bersikap lemah-lembut terhadap Afwa. Namun pada akhir video itu, sempat Aafiyah secara ‘cur1-cur1’ menarik telinga adiknya itu.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya terhibur melihat gelagat dua beradiknya ini ketika mereka bersama. Antara komen-komen menarik adalah :

” Adik tu belum ada gigi, kalau ada kakak kena g1git dah, asyik kacau adik je Aafiyah ni, haha comel lah tengok.. “

” Ya Allah, ni bukan kakak Aafiyah je ger4m, mak cik yang tengok ni pun ger4m anaknya oi. Sihat betul Afwa ni.. “

” Comel lah Afwa, macam anak jepun matanya. Hahaha sabar kakak, jangan ger4m-ger4m sangat dengan adik tu.. “

” Hahaha sempat lagi kan nk pegang telinga adik tu, Aafiyah ni buat dalam senyap2 ni, haha.. “

” Afwa tu kalau besar skit, habis lah Aafiyah, adik bul1 kakak pula. Hahaha tapi nampk Afwa pun macam ger4m juga tu dengan kakak dia.. “

” ¬†Kakak Aafiyah siap ketap bibir ger4m kat adik, adik pula dalam rela dan pasr4h je tu. Comel dua beradik ni, memang muka ibu betul.. ”¬†

” Dua-dua comel. Hheehe suka dengar Datuk Siti teg0r anak dia, sopan betul. Kalau kita yang mak2 ni, hbis keluar suara jant4n, hahha.. “

Amboi kakak Aafiyah ni memang nampak ger4m betul. Nasib lah ibu ada, kalau tak habis lah si kecil tu. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga anak-anak Datuk Siti ini membesar dengan baik, menjadi anak yang soleh dan solehah, amin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aafiyah Khalid, Inaijari, Ctdk

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK / CONTENT MEDIA. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..