” Adehh terb4hak dah gelak ni, dia punya ucapan tu buat orang c0nfuse.. ” – Netizen

Video Jep Sepahtu Buat Hal Kata Pergi Tandas Tapi Meny4mar Jadi Pemanggil Buat Netizen Terhibur. Part Last, Jep Sempat Lagi Buat Ucapan, Sebijik Macam Pemanggil Sebenar. Ad0iiii, Rahim Dan Angah Dah ‘Pec4h’ Perut Gelak !!

Penuh gelak tawa, ceria dan tidak kering gusi apabila mendengar pagi di Sinar FM. Trio Geng Pagi Di Sinar yang dikendalikan oleh barisan pelawak terkenal iaitu Jep Sepahtu, Rahim Sepahtu dan Angah Raja Lawak, pastinya akan menceriakan pagi anda dengan pelbagai perkongsian dan lawak jenaka mereka.

Ini adalah slot kegemaran pendengar radio Sinar FM. Mereka bertiga yang sememangnya serasi bergandingan membuatkan slot pagi menjadi tumpuan dan tertunggu-tunggu oleh para pendengar. Setiap pagi, pasti ada topik yang diulas oleh mereka untuk dikongsikan bersama.

Ketiga-tiga mereka ini sememangnya kaki menyakat antara satu sama lain. Rahim sendiri sudah beberapa kali diusik Jeo gara-gara tertidur di konti. Tidak ketinggalan juga Angah juga pernah disakat oleh Jep dan Rahim. Keakraban antara mereka inilah menjadikan trio geng pagi mempunyai chem1stry antara mereka.

Menerusi akaun Instagram Sinar FM, sebuah video telah dimuatnaik. Video tersebut memaparkan suasana di konti Sinar FM, di mana Angah dan Rahim yang berada di dalam konti sedang menerima panggilan telefon daripada ‘seseorang’. Topik pagi ini berkenaan tentang collecter barangan.

Apa yang menariknya, pemanggil tersebut adalah Jep sendiri. Rahim dan Angah yang menyambut panggilan, tidak dapat menahan ketawa mereka setelah mendapat tahu, Jep menyamar sebagai pemanggil dan bercerita tentang barangan yang dijadikan koleksi. Barangan yang disimpan tidak pernah dibuat orang.

Untuk tahu apa yang berlaku selepas itu, bolehlah menonton video yang dikongsikan di bawah ini :

Tidak menyangka gelagat Jep menyamar sebagai pemanggil dan mengenakan Angah dan Rahim mencur1 perhatian netizen. Mereka sangat terhibur menonton video tersebut. Ini antara komen-komen mereka :

” Awak lah jep sepahtu kenakan kengkawan dlm konti, macam betul caller jer dibuatnya.. “

” Aje g1le dak jep ni tau. Meny4kat je kerja dia, Kalau tak meny4kat bukan lah jep namanya.. “

” Mudah pulak nak masuk pggln dia, aku kalau tpn sus4h betul nak masuk line, kalau ada peraduan em lagi laa tak masuk line, hahaha xpyh tggu peraduan, call nk buat cer teka cer teki pn apa pn tak boleh.. “

” Adehhhh terb4hak dah┬á gelak nie dia punya ucapan tu yang mendengar boleh jadi conp1us pa2 pun steady team pagi di sinar semoga sentiasa dapat menghiburkan pendengar.. “

Aduhai, semuanya kaki meny4kat. Memang happening jadinya suasana. Hari ni orang ni us1k orang tu, esok pulak orang tu us1k orang ni. Sampai bila pun tak habis. Kalau sudah dinamakan kaki menyakat, beginilah. Apa-pun semoga Trio Geng Pagi di Sinar terus menjadi terbaik di telinga pendengar. Keep it up !!

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sinar FM

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK / CONTENT MEDIA. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..