” Sempoi Nabil, baju roti kirai dipakainya.. ” – Netizen

Video Ana Nayla Yang Begitu Seronok, Gelak Dan Ketawa Bermain Dengan Bapanya, Nabil Mahir. Namun Di Akhir Video Buat Ramai Yang Tertawa. Ad0i Baju Nabil Tu Memang Rare Lah. Mesti Sayang Nak Buang Ni, Hehe !!

Meninjau ke akaun Instagram Ana Nayla, perkongsian sebuah video yang memaparkan Ana diagah oleh bapanya, Nabil Mahir telah meraih perhatian ramai. Nabil mendukung Nayla sambil mengoyang-goyangkan badannya.

Nayla dilihat sangat seronok dan penuh dengan bunyi gelak tawanya. Ramai yang ger4m melihat gelagat Nayla ini, namun tidak menyangka di akhir video ini menunjukkan perkara yang lebih membuatkan ramai tertawa.

Siapa sangka baju yang dipakai oleh Nabil merupakan baju yang sudah k0yak rab4k. Sehinggakan ada netizen menggelarkan baju tersebut seperti roti kirai. Aduh, mesti baju tersebut sangat selesa dipakai oleh Nabil sehinggakan sayang untuk dibuang.

Perkongsian video ini telah menerima lebih daripada 5 ribu tanda suka daripada netizen. Nabil sememangnya gemar memakai baju seperti itu kerana ia pernah dikongsikan oleh Ayda sebelum ini di akaun Instagram miliknya.

Jom tonton video di bawah ;

Selain Nayla yang mencur1 perhatian, baju yang dipakai Nabil juga membuatkan ramai terhibur. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Baju yg lubang2 ni la sedap pakai tau.. sempoiii la Uncle Nabil.. macam dukung ayda jebat . Mini ayda sangat . Comel.. “

” Baju roti kirai tu yg sedap buat tdo. Yup biasa yg k0yak tu memng syg nk dibuang.. sempoi, baju roti kirai dipakainya.. “

” Haha melayan anak sampai koyak baju bapanya.. baru dengar dia ketawa, kalau tk nk tengok senyum pon susah.. “

” Eh samalah kiter Acik pun suka baju roti kirai ceni… syiok je pakai. selesa nau nau. Ana macam mummy dia kuat ketawa, comel.. “

” Biar baju isteri anak vouge.. pak baju roti kirai pun tkpe..┬ámoga kalian bahagia dunia akhirat.. Nayla jadi anak yg solehah ye.. aamiin.. “

” Aku kan tk leh la tgk nayla ni. Geram betol. Dia punya comel tu sampai 1 tahap aku nak g cul1k dia je.. haishhh asal comel sangat.. “

Mmng org laki baju k0yak rab4k tu sedap buat tido tk paham betul la.. 2pasang dh aku diam2 buang dlm tong s4mpah aku jahit pon dia k0yak jugk mmng tk dpt diselamatkan dh.. “

Selalunya baju koyak sebegini bermakna sering dipakai dan sangat selesa. Apa pun gaya pemakaian Nabil ni sememangnya sangat sempoi. Semoga Ana Nayla juga membesar dengan sihat dan bertambah comel.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ana Nayla

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK / CONTENT MEDIA. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..