” Alahai makin comel, c0py muka Matin sangat tapi versi chubby.. ” – Netizen

Video Terbaru Anak Shuib Sepahtu, Ayash Affan Bersama Abangnya, Matin Cur1 Perhatian Ramai. Wah Makin Semangat Badan Ayash Ni, M0ntel Dan Comel !!

Sejak dilahirkan lagi, anak kecil Shuib Sepahtu bersama arw4h Siti Sarah, Ayash Affan menjadi tumpuan ramai di media sosial. Sekarang si kecil ini sudah pun berusia 5 bulan dan Ayash membesar penuh kasih sayang di bawah jagaan Shuib serta keluarga.

Shuib juga sering berkongsi perkembangan Ayash di Instagram dan kalau dilihat Ayash sekarang sangat lah comel, lagi-lagi memiliki badan yang m0ntel membuatkan yang melihat pasti menjadi ger4m. Selain itu ramai yang cakap wajah Ayash saling tidak tumpah seperti Shuib.

Terbaru, Shuib ada memuatnaik video sedang mendukung Ayash. Difahamkan Shuib baru pulang dari outstation dan bertemu dengan Ayash yang dijaga sementara oleh ibunya. Menerusi video itu kelihatan ada bersama adalah anak ketiga Shuib iaitu Matin.

Telatah tiga beranak dalam video tersebut telah mencur1 perhatian netizen. Manakan tidak, selain Shuib, Matin juga begitu teruja ingin mendukung adik kesayangannya. Ada yang menyatakan wajah Ayash dalam video itu juga seperti Matin tetapi versi chubby.

Jom tonton video di bawah ini :

Sehingga kini video Ayash itu telah ditonton hampir 500 ribu tontonan dan mendapat ribuan komen sejak ia dimuatnaik ke Instagram. Antara komen-komen menarik adalah :

” Alahai comelnya, Ayash copy Matin sangat tapi versi chubyy. Semoga Ayash membesar dengan sihat selalu ya.. “

” Ayash makin bulat, masyaAllah memang comel lah si m0ntel ni. ┬áPipi nya tu sedap kalau boleh gom0l2, hehe.. “

” Sent0l sungguh pp Ayash, ishhhh ger4m sungguh tengok. Muka tiga beranak ni memang sebiji kan, haha.. “

” Allahhu, comel sgt. Anugerah trindah buat Shuib. Berapa kilo dah Ayash sekarang, nampak deb4b betul.. “

” Assalamualaikum Ayashh, semakin hari semakin cute dhh. Kulit pun makin cerah, semoga sihat slalu Ayash sayang.. “

” Muka abang Matin lah Ayash ni. Suka betul lah Ayash dapat jumpa daddy. Daddy pun mesti rindu sangat Ayash kan.. “

” Ishhhhhhhh ger4m sangat ni, pipi tu dah macam pau lah Ayash. Yang ni memang versi Shuib dan abang Matin.. “

Patut lah ramai yang ger4m melihat Ayash, manis betul senyuman si kecil ni. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak berharap semoga Ayash Affan membesar dengan sihat selalu dan menjadi anak yang soleh buat kedua orang tuanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shuib Sepahtu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK / CONTENT MEDIA. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..