” Ya Allah, jangan M4K1 aku gaiss, lelaki itu bukan aku.. “

Kes Tumb0k Bekas Isteri Dan Bapa Mertua, Tak Pasal-Pasal Nama Issey Terpal1t Sekali. Apa Ke But4 Netizen Ni, Jauh Pangg4ng Dari Ap1. Ini SCREENSHOT Tud0han Netizen Itu. KEJ4M !!

Fazlisham Bin Mat Hussin atau lebih dikenali sebagai Issey Titan ialah seorang pelakon, pelawak, pengacara dan penyampai radio di Hot FM. Beliau merupakan anggota kumpulan lawak Titan dalam Bintang Mencari Bintang. Program ini diterbitkan di TV3. Bakatnya dalam bidang seni tidk dapat dipertikaikan lagi, memang serba boleh.

Pesona bintang pelawak ini semakin hari semakin bersinar dan dikenali ramai sejak menyertai rancangan Bintang Mencari Bintang. Rezekinya bukan sahaja di dalam bidang lakonan tetapi juga dalam bidang penyampai radio. Bintang yang berasal dari Kelantan ini baru sahaja keh1langan ibu tersayang Asiah Haron bulan Julai lalu.

Terbaru, menerusi laman Instagram Issey telah memuat naik dua buah posting. Posting tersebut adalah berkaitan di antara satu sama lain. Issey berkongsi mengenai hal netizen yang tersalah anggap dan menud0h beliau adalah orang yang telah menumb0k seorang wanita dan warga emas yang sedang viral di ketika ini.

Bagi yang tidak mengetahui, baru-baru ini kec0h di media sosial apabila tular sebuah rakaman dari kamera litar tertutup ( CCTV ) yang menunjukkan seorang lelaki telah membel4sah dan menumb0k seorang wanita dan juga seorang lelaki warga emas.

Menurut Issey ramai netizen telah tag namanya dan ini telah membuatkan dirinya terpanggil untuk membetulkan kembali anggapan salah. Oleh itu beliau memaklumkan di laman Instagram ini supaya terbuka mata netizen yang tidak menyelidiki dahulu sebelum menud0h.

Tambahnya lagi, beliau tidak ada kena mengena dengan masalah rumahtangga wanita tersebut. Dan gambar yang terpampang tersebut mungki ada persamaan dengan wajahnya tetapi itu bukanlah dirinya. Beliau berharap lagi, supaya netizen memberhentikan kec4man dan mak1an terhadap dirinya.

Di bawah ini adalah posting yang dimuat naik oleh Issey berkaitan tud0han yang dilemp4rkan kepadanya :

” Ya Allah. Dia tak hab1s lagi gais. Gais. Yang puk0l bini dengan mertua tu orang lainn. Bukan aku. Alahaiiii. Jangan mak1 aku gaiss. Siap nak hal4u malaysia lagi. Hahahahha . Yang mana terlepas boleh posting sebelumnya ok #gengissey.. “

Rata-rata netizen sangat simpati apa yang dialami Issey. Mereka turut mendoakan Issey supaya terus tabah. Ini antara komen-komen mereka :

” Ape ke but4 netizen ni.. jauh pangg4ng dari ap1.. “

” Kikikiki.. apa nasib mu issey hahahahah.. “

” Ingatkn aku sorg je prasan muke org tu mcm ala2 @isseyfazlisham haha.. Bertabahlah issey haha, sabo2.. “

” Aduii yang ni maap acik nak ketawa sabau jela issey .. Aduiii.. “

” Dia salah orang ni kec4m pon tengok lu abg Issey lak dis4lahkan Klau nk kcam tengok orang lu jngan samakan abg Issey dalam gmbo tu memang sama tapi lain alamak orang Malaysia ni kcam tidak bermakna kesian abg Isse.. “

” Netizen tak kaji betul ko pulak terlibat issey. Adoiyai.. “

” Sian ise.. Xpasal2 ise plok kena.. Sabar la se deh… Xleh nk kato apo dh netizen kito skrg ni.. “

” Xpsl³. Abe sey hk keno!! Abe sey xnikoh lg woiiii. Bujang lg abe sey kito ni. Hahahahahahahaha. Jeng mikir.. “

” Aduhhh.. lawakla.. bersabar n bertabahla ye abg @isseyfazlisham chill2 je.. “

Terdahulu, Issey memuat naik posting di bawah ini di laman Instagram milinya. Pemilik wajah inilah svspek dan tertuduh yang telah memuk0l bekas isteri dan ayah mertua. Korang tengok wajahnya sama tak dengan Issey ? Mungkin ada persamaan tetapi orangnya berbeza.

” Tolong lah. Ini bukan saya gais. Ramainya la orang tag.. saya takda kena mengena dalam hal rumah tangga beliau. #gengissey #nampaksamatapibukandia..

Alahai kes1annya Issey. Korang yang tud0h tu cepat-cepat minta maaf dengan Issey. Kita sememangnya tidak boleh menud0h sebarangan. Jangan salahkan media sosial. Letakkan akal dan fikiran sebelum membuat sesuatu tindakan supaya tidak menyak1ti orang lain. Tapi netizen ni kadang-kadang nak4l juga, saja je nak tr0ll kan ? Hehehe..

Apa-apa pun kami di Berita Kopak mendoakan semoga Issey terus tabah lalui ujian ini. InshaAllah, Allah sentiasa bersama denagn orang yang sabar.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Issey Fazlisham by Berita Kopak & Content Media

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK / CONTENT MEDIA. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..