Wanita Ini Kongsikan Cara Mudah Untuk Putihkan Dan Cerahkan Kulit, Tak Perlu Ke Salon Lagi.

Hanya P4rut Sabun Ini Dan Campurkan Dengan Air Minuman Ini.  Amalkan dan Lihat Kesannya Selepas Beberapa Hari !!

Setiap wanita pasti mahukan kulit yang putih dan berseri. Bagi tujuan itu mereka kadang-kadang sanggup membelanjakan sejumlah wang untuk membuat raw4tan di sal0n-salon yang menawarkan perkhidmatan tersebut.

Antara teknik yang dilakukan di sal0n adalah dengan cara ble4ching iaitu teknik untuk mendapatkan kulit cerah dengan cara mengurangkan p1gmen melan1n pada kulit.

Teknik ini biasanya menggunakan bahan kim1a seperti per0ksida dan am0nia yang boleh menyebabkan ker4dangan pada kulit. Lebih ter0k lagi ianya juga b0leh menyebabkan punca k4nser.

Tetapi tidak ramai yang tahu sebenarnya ada cara mudah untuk memutihkan kulit dengan cepat dan selamat. Seperti yang dikongsikan oleh wanita ini. Dengan hanya menggunakan bebrapa bahan sahaja ianya berkesan untuk memutih dan mencerahkan kulit.

Tidak perlu lagi pergi ke sal0n untuk membuat ble4ching dan tidak perlu tak0t berlaku ker4dangan pada kulit.

Bahan-bahan yang diperlukan adalah mudah sahaja. Cukup sediakan sabun buku D0ve, Susu Nes tle ( Be4r Brand), dan telur (ambil putihnya)

1. Sabun D0ve

2. Susu Nes tle ( Be4r Brand)

3. Telur (ambil putihnya)

Cara membuatnya pula adalah cukup senang. P4rut sabun buku ke dalam pengis4r dan kemudian campurkan dengan susu serta putih telur ke dalamnya.

Kis4r bahan-bahan tersebut sehingga halus. Selepas itu ianya sedia untuk digunakan!

Sapukan bahan ini pada mana-mana bahagian tubuh yang diinginkan. Selepas itu biarkan selama 20 hingga 30 minit. Kemudian basuh dengan menggunakan air yang bersih.

Campuran ini selamat dan boleh digunakan setiap hari. Selepas digunakan simpan ianya di dalam bekas yang tertutup dan letakkan di dalam peti ais. Campuran ini boleh bertahan sehingga 2 bulan dari hari anda membuatnya.

Bagaimana?. Senang kan cara membuatnya. Semoga anda berhasil mebdapat kulit putih yang diinginkan dan kongsikan kepada orang lain cara yang bermanfaat ini.

Untuk lebih memahaminya, anda boleh meonton VIDEO di bawah ini

Terima Kasih Kerana Membaca. Silakan SHARE Ya!

Disediakan Dan Disusun oleh Berita Kopak / Content Media

Sumber : YOUTUBE