Walaupun Sedang Menduk0ng Anak Kecil, Suara Wanita Ini Menyanyi Benar-Benar Mengagumkan Sesiapa Sahaja Yang Mendengarnya.

Sebijik Macam Dalam Kaset!

Pengamen jalanan ataupun busker sememangnya sinonim dengan Indonesia. Kita akan dapat melihat mereka di mana-mana sahaja bersama alat-alat muzik yang simple di dalam kenderaan awam, di jalan raya, stesen, kedai-kedai makan atau hampir dimana sahaja tempat yang menjadi tumpuan orang ramai.

Ada di antara mereka yang benar-benar cintakan seni muzik bebas dan ada juga yang melakukan untuk mencari pendapatan. Tetapi memang tidak dinafikan kebanyakan mereka sememangnya berbakat dan dan ada di antara mereka yang menyanyikan lagu-lagu ciptaan mereka sendiri.

Kebanyakan lagu-lagu mereka merupakan luahan perasaan mengenai kehidupan, kemanusiaan dan ada juga yang menyanyikan lagu-lagu yang sedang atau pernah popular.

Tetapi sebuah video pengamen yang dimuatnaik oleh sebuah laman facebook bernama Berbagi Kreatif sangat mengagumkan. Di dalam video tersebut seorang ibu yang menduk0ng seorang anak kecil menyanyikan sebuah lagu dangdut dengan sangat merdu.

Berbekalkan alat sebuah muzik ukelele sambil mendukong anaknya, wanita ini membawakan lagu dangdut dengan suara yang begitu merdu seperti seorang artis dangdut

Suaranya yang lembut dan lemak merdu sememangnya tidak dijangka apabila melihat dari penampilannya yang sederhana

Beberapa orang berhenti dan terpuk4u mendengar suaranya menyanyi sambil bermain ukelele dan merasa kagum dengan semangatnya untuk mencari pendapatan

Dengar Suaranya dengan menonton VIDEOnya Di Bawah Ini

Secawan madu Keren suara ni ibuk

Posted by Berbagi Kreatif on Sunday, September 10, 2017

Suaranya menyanyikan lagu itu pasti membuatkan sesiapa yang mendengarnya akan merasa kagum. Apatah lagi dengan semangat yang ditunjukkan olehnya. Itu menunjukkan yang beliau sememangnya seorang yang berbakat dalam muzik dan dianugerahkan pula dengan suara yang merdu.

Terima Kasih Kerana Membaca. Silakan SHARE Ya!

Disediakan Dan Disusun Oleh Berita Kopak / Content Media

Sumber Video : Berbagi Kreatif