” Ustaz j4hat!!! Ustaz J4hat !! Dah cakap j4hat, lepas tu nak ambil gambar pulak..”

Video Azhan Rani Di Suria FM Menceritakan Pengalamannya Di Kec4m Peminat Drama Nur 2, Orang Ser1us, Dia Boleh Pulak Buat Law4k !!!!

Pelakon Azhan Rani tidak perlu diperkenalkan lagi. Ketika ini drama Nur 2 lakonannya yang memegang watak Ustaz Hamadi sudah pun menjadi fen0mena luar biasa dalam industri tanah air. Pelakon yang memegang watak antag0n1s ini, sering menjadi tumpuan media massa dan juga radio-radio tempatan untuk menjadi tetamu undangan khas.

Bila mengatakan drama Nur 2, rata-rata peminat pasti tidak pernah lupa kepada watak Ustaz Hamadi ini. Menjadi seorang pelakon bukanlah mudah yang disangka. Jiwa dan em0si memerlukan kekentalan yang jitu.

Peminat di luar sana pastinya mengharapkan yang baik-baik sahaja berlaku di dalam plot sesebuah drama, jika sebaliknya, cem0han dan hent4man akan dilemp4rkan.  Begitulah apa yang ditangg0ng dan dirasai oleh pelakon Azhan Rani ini.

Menerusi entri terbaru di laman Instagramnya, Azhan Rani telah memuat naik sebuah video rakaman. Video tersebut adalah rep0st  with p0st dari Instagram Suria Fm. Sepanjang  di Suria FM Azhan Rani ditanya dengan pelbagai soalan yang kebanyakannya berkaitan dengan watak Ustaz Hamadi yang dipegangnya di Nur 2.

Penyampai Radio di Suria FM yang bertugas semalam

Shira : Nak tanya soalan agama sikit lah kat Ustaz

Azhan Rani : Biar tahu..jangan kel1ru..

Ketika ditanya, pernah ke Azhan Rani  menerima ugut4n di media sosial. Ini jawapan Azhan Rani :

Azhan Rani : Semalam semasa saya pergi ke pasar, ada yang menjer1t kepada saya Ustaz j4h4t !! Ustaz j4h4t!!, tapi lepas cakap macam tu pada saya, boleh pulak panggil nak ambil gambar..  dah j4h4t nak ambil gambar pulak..

Yelah Azhan itu namanya m4rah-m4rah tapi sayang…hehee

Jom tonton video di bawah, kalau tak gelak tak tahu lah…

” Semalam memang ku lel4h. Sampai netizen nak rej4m Azhan Rani ke??

Rata-rata peminat merasa sangat terhibur mendengar Suria Fm semalam bila slot bersama Azhan Rani ke udara. Ini komen-komen mereka :

” Kan x ger4m kat abam azhan rani ger4m kat ustaz madi ni…rasa nk deb1kk ngan tamp0rr buaya… “

” Memang best tgk live sambil dengar suria..abang azhan memang kel4kar,walaupun ger4m sebenarnya tgk episod nur smlm.. “

” Watak Azhan Rani sebagai ustaz hamadi menjadi smpai terbawak bawak keluar ” 

” Biar tahu Jangan Kel1ru. Tanya lah Ustaz Syed Hamadi “

” Sedap betul dengar bunyi pelepeek pelemp4ng ecah ke hamadi semalam “

Ramai yang cakap Abang Azhan Rani boleh masuk Maharaja Lawak la. Suka sangat buat lawak. Kami di Berita Kopak mendoakan Azhan Rani terus berjaya dalam bidang yang diceburi ini dan dimurahkan rezeki . Amin.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Azhan Rani by Berita Kopak & Content Media.

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK / CONTENT MEDIA. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan