” Shuk, terima kasih catitkan sejarah baru untuk aku malam ni.. “

Masya Allah Kapsyen Azhan Rani Untuk Shuk Mengudang Seb4k !!! 

Bintang Bersama Bintang adalah sebuah rancangan televisyen realiti terbitan TV3 pada 2018. rancangan Bintang Bersama Bintang 2019 ianya bersiaran langsung pada hari Ahad pukul 9.00 malam di Studio Sri Pentas 2, Plaza Alam Sentral, Shah Alam, Selangor.

Pengacaranya adalah Elly Mazlien atau dikenali sebagai Kak Lina POM POM, manakala juri tetap adalah Saiful Apek dan Juri bahagian nyanyian pula ialah Mark Adam. Lima perserta komedi mempertaruhkan diri mereka di pentas BBB 2019 ialah Achey Bocey, Chiwan Chilok, Mamak Puteh, Sharif Zero, dan Shuk.

Peserta Bintang Bersama Bintang membawa gandingan masing-masing pada setiap persembahan setiap minggu. Kali ini di pentas akhir gandingan mereka lebih mantap kerana masing-masing merebut  hadiah wang bernilai RM100,000.

Apa yang menjadi perhatian di Pentas Final BBB 2019 malam tadi, Shuk telah membawa penampilan istimewa Ustaz Syed Hamadi (Azhan Rani) dalam persembahannya.

Terbaru, Azhan Rani telah memuat naik sebuah kapsyen beserta video di laman Instagram miliknya. Apa yang menarik pada kata-kata yang diluahkan oleh Azhan Rani pada kapsyennya kali ini sangat jauh berbeza.

Menurutnya, penampilannya di BBB 2019 adalah sesuatu yang tidak pernah terfikir sebesar kuman pun.

Azhan Rani menyatakan, apa yang dilakukan di pentas final BBB malam tadi adalah benda yang paling ditak0ti dari dulu lagi untuk dilakukan.

Ceritanya lagi, walaupun pernah sebelum ini diajak oleh Jihan Muse, Azhan tetap berkeras tidak mahu menyertainya. Namun diatas kegigihan dan tidak putus asa Shuk memujuknya, kali ini Azhan Rani memenuhi permintaannya. Dan akhirnya Shuk bergelar juara BBB 2019 ( musim ke -2 ).

Di bawah ini adalah Kapsyen beserta video yang dimuat naik oleh Azhan Rani di laman Instagramnya.

Jom tonton video di bawah :

” Apalah yang ko dah buat pada aku shuk hotfm malam ni ? sebesar kum4n pun tak pernah terdetik aku terpikir nak buat benda yang paling aku tak0t dari dulu nak buat ni.”

” Tanyalah Jihan Muse sendiri berapa kali dia ajak aku buat benda ni dulu pun memang aku tepis.. entahlah.. rezeki kau sebab ko degil, ko tak putus asa dan ko positif selalu “

” Terima kasih catitkan sejarah baru untuk aku malam ni.. alhamdulillah syukur Bintang mencari bintang tv3 malaysia. “

” Sambungan Nur3 ke ni ? Ustaz Hamadi bukan dah arw4h ke ? “

” Amacam persembahan shuk hotfm & jihan muse tadi ? Jangan sampai jiran dengar korang gelak pulak eh. “

View this post on Instagram

apalah yang ko dah buat pada aku @shuk_hotfm malam ni ? sebesar kuman pun tak pernah terdetik aku terpikir nak buat benda yang paling aku takut dari dulu nak buat ni.. tanyalah @jihanmuse sendiri berapa kali dia ajak aku buat benda ni dulu pun memang aku tepis.. entahlah.. rezeki kau sebab ko degil, ko tak putus asa dan ko #positifselalu terima kasih catitkan sejarah baru untuk aku malam ni.. alhamdulillah #syukur #bintangmencaribintang @tv3malaysia 🙏🙏 Posted @withrepost • @tv3malaysia Sambungan Nur3 ke ni ? 🤣 Ustaz Hamadi bukan dah arwah ke? 😱 Amacam persembahan @shuk_hotfm & @jihanmuse tadi ? Jangan sampai jiran dengar korang gelak pulak eh 😝 Strim LIVE HD #BBB2019 di Youtube TV3Malaysia & tonton.

A post shared by Azhan Rani (@azhan_rani) on

Rata-rata peminat Azhan Rani terhibur dengan persembahannya di pentas Akhir BBB 2019 bersama Shuk dan Jihan Muse. INi komen-komen mereka :

” Hahah abg mmg buat hal kan!! Berdekah nn tgk kat rumah ni “

” Mmg terbaek abg.. Gelak sggh tgk.. Ank sy smp kt ibu.. Ibu.. Ustaz madi tu idup balik.. Hehhehehhe “

” Ptot mmg award abg ni. berlakon x pna mengecewakan. proud of u! “

” Congrats bang! Tak pernah mengecewakan lakonan abg dari dulu sampai skrg. Proud “

” Terbaik la bang.. s4kit perut gelak.. gudjob “

Memang hebat persembahan mereka bertiga ini. Kami di Berita Kopak ingin mengucapkan tahniah kepada Azhan Rani, Shuk dan Jihan Muse kerana telah membuat ramai penonton pec4h perut. Semoga terus maju jaya semuanya. Amin.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Azhan Rani by Berita Kopak & Content Media.

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK / CONTENT MEDIA. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..