” Sebijik macam Chibi Maruko Chan. Comelnya dia ni, ger4m tengok !! “

Video Gelagat Anak Akim Dan Stacy, Eshaal Ketika Rambutnya Digunt1ng Menarik Perhatian Netizen. Dah Macam Watak Anime, Comel !!

Anak kepada pasangan selebriti Akim Ahmad dan Stacy Anam iaitu Eshaal binti Afiq Hakim selalu menjadi perhatian netizen kerana kecomelannya. Namanya yang ringkas dan mudah menyebabkan ramai peminat memuji pasangan ini dalam memberi nama anak.

Eshaal dilahirkan pada tahun 2017 seberat 2.97 kg. Eshaal mempunyai seorang kakak bernama Bella De Luna Valentina yang merupakan anak angkat kepada Stacy. Terkini Eshaal sudah pun berusia 2 tahun lebih dan semakin comel serta bijak.

Seperti selebriti lain, Stacy dan Akim mewujudkan akaun media sosial bagi anak mereka, Eshaal dan Bella. Ianya adalah untuk memuatnaik segala aktiviti anak mereka. Mereka menggabungkan kedua-dua nama anak mereka dengan menggunakan satu akaun Instagram sahaja iaitu Beyshal.

Menerusi akaun Instagram, satu video dimuatnaik menunjukkan Eshaal sedang digunt1ngkan rambutnya. Bagus sungguh Eshaal sebab diam dan tak tak0t pun untuk mengunt1ng rambut. Walaupun nampak macam gel1-gel1 je mimik muka Eshaal tapi rambut Eshaal berjaya dip0t0ng hingga selesai.

Tonton video di bawah :

” Eshaal berjaya gunt1ng rambut yeayy.. “

Rata-rata netizen mengatakan bahawa muka Eshaal seperti watak kartun Chibi Maruko Chan. Pada sesiapa yang pernah menonton siri kartun dari Jepun itu pastinya bersetuju dengan kenyataan tersebut. Watak Maruko Chan yang merupakan seorang budak perempuan berambut pendek paras bahu dengan muka yang bulat. Antara komen-komen mereka :

” Macam Chibi Muroku Chan . ka aku ja yg perasan ne .. “

” Sebijikk mcm Chibi Maruko Chan. comeeeellll nyaaaa dia nih ger4mm tgok!! “

” Alolo.. Shomel la Eshaal.. Ang Ang cute na .. “

” Kalau saya jadi tu tukang gunting rambut, mmg saya pegang pipi ishaalllll jak dari mula sampai akhir.. “

” Chibi maruko chan hahahah.. “

” Eshaal pinjam pipi buat bantal, hahaha, comel sungguh dia ni.. “

” Halah3.. mcm Maruko Chan.. Ome.. “

” Banyak kali la menguap.. Mengantuk ba kn eshaal kalau gunting rambut… Cumil ba dia.. “

Comelnya Eshaal terutama bahagian pipi temb4m tu. Sampai menguap beberapa kali sedang digunt1ngkan rambut tu. Kami di Berita Kopak mendoakan Eshaal menjadi anak yang solehah serta berjaya di dunia dan akhirat. Semoga membesar dengan sihat dan bijak. Aminn.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Beyya dan Eshaal by Berita Kopak / Content Media

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..