” Seb4knya bila tengok Fazura Nang1s, true friendship … “

Fazura Menang1s Di Majlis Pernikahan Sahabat Baiknya Rizman. Ini Reaksi Isteri Rizman Kepada Fazura. Alahai Memang Tak Sangka !!!

Nur Fazura binti Sharifuddin merupakan seorang pelakon, pengacara, model dan penyanyi di Malaysia. Beliau memulakan kerjaya dalam industri hiburan Malaysia dengan menjadi hos rancangan televisyen dan pernah menjadi pengacara rancangan televisyen terbitan Radio Televisyen Malaysia (RTM), Teens World.

Fazura dikenali sebagai salah seorang selebriti yang paling bergaya di Malaysia menurut kebanyakan majalah hiburan dan fesyen dan sering muncul dalam majalah yang bergaya dan menawan. Sehingga 2017, Beliau telah berlakon sebanyak 16 filem dan beberapa siri TV dan telefilem.

Umum sudah mengetahui, Fazura telah mendirikan rumahtangganya bersama pelakon Fattah Amin pada 27 November 2017. Populariti Fazura sebagai selebriti telah memperlihatkan beliau menjadi duta dan jurucakap bagi pelbagai produk.

Terbaru, menerus ruang Instastory, Fazura telah memuat naik beberapa foto dan video sekitar majlis pernikahan  sahabat baiknya Rizman Nordin dan pasangannya Nurida Suraya. Majlis pernikahan tersebut berlangsung di Glasshouse, Seputeh, Kuala Lumpur.

Fazura berkongsi detik indah ini kepada 4.8 Juta pengikut-pengikutnya di Instagram. Beliau sangat merasa seb4k sepanjang majlis tersebut dan kelihatan mengeluarkan air mata apabila melihat sahabat yang telah lama dikenalinya selamat melangsungkan majlis pernikahannya hari ini.

Fazura yang berada di majlis tersebut juga berkesempatan bertemu dengan pasangan raja sehari ini. Kelihatan ketika Fazura bersalaman dengan Rizman, beliau tidak dapat menah4n air matanya, begitu juga dengan Rizman yang turut menang1s. Isteri Rizman yang melihat Fazura menang1s terus menghulurkan tisu kepada Fazura.

Detik ini pastinya menjadi momen paling indah buat Fazura dan disimpan rapi dalam kamus kehidupannya. Apabila melihat insan-insan tersayang bahagia menjadikan beliau begitu bahagia sehingga tiada apa yang dapat diucapkan selain merasa sebak bercampur gembira.

Di bawah ini adalah petrkongsian Fazura di Instastorynya :

” Counting hours to your happiest day.. “

Ini pula posting terkini Fazura di laman Instagram miliknya :

” Celebrating the solemnization of our best friend @rizman.n and his beautiful bride @nuridasuraya . We are incredibly happy for the both of you, we love you and we’re not sorry for not behaving, as always! #GengBising at #RizmanSuraya.. “

Rata-rata netizen mengucapkan tahniah kepada pasangan mempelai dan turut mendoakan mereka. Ini antara komen-komen mereka :

” Congrats beautiful couple. Emotional sgt tgk video faz nng1s pagi tadi, we as fans tau betapa akrabnya faz dgn rizman, true friendship.. “

” U mcm kembar dgn rizman punye wife.. cntik.. “

” Bff goal semoga persahabatan kalian selamanya sampai k syurga yg akurrr ya persahabatan kalian love love love.. “

” Happy nya tngok FAZ..FATTAH Dan kawan2 baik diorang…dah mcm gang bas sekolah…riuh rendah jadinya.. “

” Semua nmpk mcm pengantin.. “

” Congrate @rizman.n suka tgok geng ni.. “

Alahai Fazura menangis pun masih tetap comel dan cantik. Kami di Berita Kopak juga mengambil kesempatan ini ingin mengucapkan selamat pengantin baru buat pasangan dua sejoli ini yang sama cantik dan sama padan ini.  Semoga dikurniakan kebahagiaan buat pasangan ini hendaknya. Amin.

Di bawah ini pula video-video sekitar majlis pernikahan Rizman dan Nurida Suraya, di mana di dalam video inilah kelihatan Fazura tidak dapat menahan air mata.

 

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Nur Fazura by Berita Kopak & Content Media.

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK / CONTENT MEDIA. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..