” Saya ingin tahu bagaimana rasanya bertengk4r dan dimar4hi oleh suami … “

Wanita Ini Memohon Cer4i Kerana Suaminya Terlalu R0mantis Dan Tidak Pernah Memar4hinya

Setiap wanita pasti mempunyai impian untuk memiliki suami yang romantik dan melay4ni mereka dengan penuh lemah lembut. Siapa yang tidak inginkan suami yang romantik dan selalu memberikan perhatian untuk isterinya.

Tetapi sebenarnya tidak semua wanita berasa bahagia jika memiliki suami yang romantik dan hidup dalam suasana yang penuh r0mantis. Pasti anda akan terkej0t apabila mengetahui ada wanita yang tidak mahukan suami mereka yang bersikap r0mantis.

Begitulah kisah mengenai seorang isteri di Emiriyah Arab Bersatu (UAE) ini. Dipetik dari laman berita Mirr0r, wanita ini yang tidak disebutkan namanya telah memohon untuk bercer4i dengan suaminya dengan alasan suamiya terlalu r0mantis.


Gambar Sekadar Hiasan

Dia telah mengajukan permohonan cer4inya itu di sebuah mahkamah syari4h di negara tersebut. Dia memohon berpis4h dengan suaminya itu selepas setahun mereka mendirikan rumahtangga.

” Saya berasa lem4s dengan kasih sayang dan cinta yang terlalu berlebihan yang diberikan olehnya. Dia malahan melakukan kerja-kerja rumah,” Katanya di mahkamah semasa memohon percer4ian tersebut.

Sebuah akbar tempatan, kaleej T1mes pula melaporkan yang wanita itu benar-benar merasa ters1ksa dengan kebaikan yang ditunjukkan oleh suaminya. Terlalu baik sehinggakan suaminya tidak pernah memar4hinya walau sekali.

” Tetapi perkara sebegitu tidak mungkin akan berlaku pada diri suami saya yang terlalu r0mantik dan selalu memaafkan saya di samping selalu memberikan saya hadiah,”. Kata wanita tersebut.

Dia merasakan seperti dia tidak pernah berkahwin sehinggakan dia merasakan kehidupan rumahtangganya terlalu kosong kerana tidak pernah bertengk4r dan dimar4hi oleh suaminya.


Gambar Sekadar Hiasan

” Saya memerlukan perbincangan atau pertengk4ran yang benar-benar seperti pasangan lain. Bukan kehidupan rumahtangga yang penuh dengan segala-galanya ‘dimenangi ‘ selalu oleh saya,“. Tambahnya lagi

Dan seperti biasa, suami wanita tersebut men0lak permohonan isterinya itu dengan penuh lemah-lembut. Dia engg4n bercer4i dengan isterinya dan meminta supaya mahkamah agar memberikan nasihat untuk isterinya itu.

Menurutnya adalah tidak adil untuk menilai perkahwinan mereka hanya baru setahun mereka mendirikan rumahtangga. Dia berharap semua orang akan belajar dari kesil4pan yang dilakukan oleh mereka.


Gambar Sekadar Hiasan

Bagaimana menurut anda?. Adakah wanita tersebut adalah seseorang yang terlalu melebih-lebih ataupun tind4kan yang ingin dilakukan(memohon cer4i) adalah sesuatu yang wajar?. Hanya orang perempuan sahaja yang mampu menjawabnya.

Terima Kasih Kerana Membaca. Silakan SHARE Ya!

Disediakan Dan Disusun Oleh Berita Kopak / Content Media

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK / CONTENT MEDIA. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..