” Sampai meleleh2 air liur dia kupas buah, Ada dua buah lagi kat pipi “

Video Kesungguhan Arif Kupas Buah Tapi Pipi Merahnya Curii Perhatian !!!!

Arif Jiwa Asyraf merupakan cucu kepada penyanyi tersohor Malaysia, Datuk Seri Siti Nurhaliza. Arif merupakan anak kepada Asyraf Khalid ( anak tiri Datuk Siti ) dan isterinya, Tya Arifin ( pelakon dari Indonesia ). Pasangan ini bernikah pada 1 November 2015.

Menjadi anugerah terindah, bila memperolehi anak yang comel. Mereka menggelarkan Arif dengan gelaran manja iaitu PipiPao. Tidak hairanlah, Arif sentiasa menjadi perhatian pengikutnya di laman Instagram miliknya. Telatah dan ragamnya seringkali dimuat naik untuk dikongsikan bersama peminat tersayang.

Untuk pengetahuan semua, Si pipi merah Arif ini dilahirkan pada 3 Mac 2017. Kini usianya sudah mencecah 2 tahun.

Terbaru, menerusi akaun Instagram Arif Jiwa Asyraf, sebuah video Arif sedang seronok mengupas buah oren telah dimuat naik. Kegembiraan  dan kesoronokan Arif mengupas buah dapat dilihat pada video tersebut.

Apa yang lebih menarik lagi pada paparan video itu, Arif sangat bersungguh-sungguh mengupas buah tersebut sehingga tidak sedar air liurnya meleleh.

Nampaknya Arif tidak sabar lagi hendak makan. Setelah habis mengupas dan masukan oren ke mulut, Arif terus  berjoget-joget. Aduh Arif, terliur pula kami tengok !!!

Apa yang difahamkan dari kapsyen yang dimuat naik, Si comel ini sememangnya suka makan buah. Semakin comel la Arif nanti sebab suka makan buah.

Makan buah adalah diet yang bagus. Baik untuk kesihatan dan juga baik untuk badan. Amalkan selalu ye si comel Arif !!!

Jom  tonton video si pipi merah ni mengupas buah. Klik cepat !! hehe

” Arif : Suka buahan. Terliur tgk buah. Menari kalau dah makan buah.. ”

” Oiya pipitu mmg macam tu kalau panas UncleOnty, tak boleh buat apa dahhh. Orange fav Arif, tulah Arif suka.. “

Rata-rata peminat seronok melihat kesungguhan dan kecerdikan Arif mengupas buah. Antara komen-komen daripada mereka :

 ” Air liur keluar dah sambil kupas kulit “

” Anak umur 2 tahun dah bisa kupas kulit jeruk… hebat motorik Arif yaa “

” Ariffffff kenapa smpi terkeluar air liur tuuu sedap sgt keeeeeeee hahahahhahahahahah “

” Pandainya dia k0pek kulit “

 ” Pandainyaa kupas buah orennn “

Namun begitu, ada juga peminat yang lebih tertarik kepada pipi Arif yang merah dan bulat.

Ini antara komen-komen mereka :

” Amboi pipi pau die comel nye…… “

” Arif kamu pake blush on yaaa!!! “

” Smpai meleleh2 air lio die kupas comel btl pipi merah ni “

” Alaaa cutenya sayangggg . Nak cubit je pipi tu “

” Arif ada lagi dua buah oren dekat pipi “

” Ishhh ger4mnya tgk. Pipi arif tu pn dh mcm buah dh dgn merahnya. Rasa nk gig!t je pipi arif yg comel tu. “

” Kat mana nak beli blusher macam arif pakai tu ehh?? “

” Macam pakai blush on lah tu pipi … Merah nya … “

” Ishhh ger4mnya tgk. Pipi arif tu pn dh mcm buah dh dgn merahnya. Rasa nk gig!t je pipi arif yg comel tu.”

Alahai Arif semua ger4m dengan Arif. Itulah comel sangat !!!

Kami di Berita Kopak sangat gembira melihat keceriaan Arif dan mendoakan Arif dapat membesar dengan sihat serta menjadi anak yang soleh, pembawa ibu ayah ke syurga. Amin.

Terima Kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Arif Asyraf Jiwa, Asyraf Khalid, Tya Ariffin By Berita Kopak & Content Media

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK / CONTENT MEDIA. COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..