Pemuda Ini Tunjuk Cara Melipat Baju dengan Cepat. Tak Sampai Pun 5 Saat Dah Siap

Untuk Suami, Bolehlah Buat Kat Isteri Anda Satu. Senang Je Membuatnya

Selepas membasuh baju, tugas yang paling melec3hkan adalah melipat baju. Kerana itulah ada orang lebih suka hanya mengant0ngnya di penyangkut baju dan meletakkannya di dalam almari. Tetapi ianya kurang kemas jika dibandingkan dengan melipat baju. Baju yang dilipat juga akan sentiasa berada kemas lebih-leih lagi baju berbentuk T-Shirt.

Kerana alasan itulah, masih ramai yang walaupun mal4s tetapi tetap berusaha untuk melipat baju. Kebanyakan dari kita masih melipat baju secara tradisional padahal ada cara yang senang yang dapat membantu kita melipat baju dengan cepat.

Seperti yang ditunjukkan oleh pemuda di dalam video di bawah ini yang mencipta rekaan yang terbaik dan mudah untuk melipat baju. Hanya dengan menggunakan kotak terpakai sahaja dia mampu mencipta ‘mesin’ yang berguna dan menjimatkan masa untuk melipat baju.

Video yang dimuatnaik di Instgrams oleh akaun bernama goatwow itu menunjukkan seorang lelaki meletakkan sekeping kotak yang telah di ubahsuai dengan mencantumkan beberapa bahagian. Kemudian dia meletakkan sehelai baju dan dengan cepat dia dapat melipat baju tersebut dengan sempurna.

Dalam beberapa saat sahaja, dia sudah menyiapkan lipatan bajunya. ( Anda boleh mononton videonya di bawah )

Jika anda berminat untuk membuatnya, di sini disertakan cara yang mudah dan senang untuk membuatnya. Cuma perlukan kotak terpakai sahaja dan ikut cara yang ditunjukkan

Pertama sekali, pot0ng kotak mengikut saiz seperti di bawah ini

Kemudian susunkan bahagian-bahagian tersebut mengikut susunan seperti berikut

Akhir sekali, dengan menggunakan pita pelekat, sambung bahagian-bahagian yang disusun itu seperti di bawah ini dan boleh digunakan seperti di dalam video tersebut

Tonton VIDEO tersebut di bawah ini

Jadi kepada para suami, boleh tolong membuatnya untuk isteri anda. Di samping memudahkan tugas isteri, ianya juga dapat menjimatkan masa.

Terima Kasih kerana Membaca. Silakan SHARE Ya!

Disediakan Oleh Berita Kopak / Content Media

Sumber : Instagram Goatwow

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK / CONTENT MEDIA. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..