Pada Harijadi Nenek Ini Yang ke 95 Tahun, Keluarganya Memberi Kej0tan Dengan Membawa Seseorang Yang Telah Lama Tidak Ditemuinya.

Pertemuan Mereka Ini Buat Ramai Terharu

Ik4tan kasih sayang antara dua hubungan yang rapat tidak akan luput dan hilang walaupun dimam4h waktu. Begitu juga dengan persahabatan yang terjalin antara dua manusia. Lebih-lebih lagi persahabatan yang terjalin sejak dari kecil. Sama-sama berkongsi kenangan dan kisah yang dilalui bersama.

Tetapi kadang-kadang masa dan jarak telah membuatkan sebuah persahabatan akan terpis4h juga. Walaupun demikian ik4tan persahabtan yang pernah terjalin akan tetap kekal selamanya. Begitulah sebuah video yang dimuatnaik oleh sebuah akaun Twitter bernama hannah908.

Di dalam video itu menunjukkan pertemuan dua orang sahabat lama semenajak mereka masih kecil lagi seperti yang ditulis oleh kapsyen ” Hari ini ulangtahun nenek saya yang 95 tahun, dan keluarga saya ingin mengej0tkannya dengan membawa sahabatnya sejak kecil”.

Pada mulanya seorang nenek yang sedang duduk dikej0tkan dengan suara seseorang yang berkata. “surprise! Surprise”.

Neneknya terus berpaling kepada suara itu dan terus bangun dari tempat duduknya. Kerana sudah lama tidak berjumpa, neneknya seperti terkej0t dan tergam4m.

“Saya tidak percaya, saya tidak percaya”. Kata nenek Hannah apabila melihat sahabatnya itu. Dengan rambutnya yang sudah beruban, nenek Hannah memegang tangan sahabatnya yang juga sudah tua itu.

“Saya tidak bisa mempercayainya. Bagaimana kamu boleh sampai di sini?” tanya nenek Hannah kepada sahabatnya.

“Saya juga tidak tahu.” Jawab sahabatnya itu yang berbaju merah.

Video pertemuan dua sahabat itu telah membuatkan ramai orang merasa terharu menontonnya. Ianya menunjukkan persahabatan yang erat dan rapat akan kekal selamanya walaupun dimam4h waktu.

Bagaimana dengan anda?. Adakah anda masih mengingati rakan sepermainan anda semasa anda masih kecil. Percaya atau tidak kenangan semasa kecil adalah kenangan yang terindah dan sukar untuk dilupakan.

Tonton VIDEO Tersebut Di Bawah Ini

Terima Kasih kerana Membaca. Silakan SHARE Ya!

Disediakan Dan Disusun Oleh Berita Kopak / Content Media

Sumber : Twitter hannah908