” Memang kelakar g1ler arhh bile tengok Mat Lat4h ni melat4h “

Dia Punya Lat4h Memang Tak Ingat Dunia Punya, Habis Pem1mpin Anak Ted0ng Semua Keluar !!

Mel4tah adalah satu kebiasaan yang tiada kaitan dengan peny4kit. Sebaliknya dipercayai berkait rapat dengan fungsi sistem sar4f pusat, ps1kologi dan s0sial. Apabila disergah, sistem sar4f pusat dibahagian tengah 0tak boleh terganggu lalu menyebabkan mereka terkej0t sehingga mel4tah.

Individu yang mel4tah bukan sahaja melakukan aks1 luar kawalan malah mereka juga tidak mengingati apa yang sedang berlaku sepanjang ins1den tersebut. Mel4tah tidak terjadi hanya pada orang tua tetapi orang muda juga ramai yang mel4tah.

Selepas mel4tah pelaku akan mengalami kepenatan sehingga tidak bermaya. Ramai yang menganggap bahawa mel4tah adalah tabiat yang biasa dan akibatnya ia selalu diremehkan  dan dijadikan bahan lawak. Jika tidak dikawal aksi latah juga boleh membah4yakan ny4wa orang di sekeliling.

Terbaru Instafamous Aiman Hashim telah berkongsi video Pok Jak a.k.a mat latah yang melatah sambil menunggang motosikal. Mari kita saksikan bersama :

” Petang2 Camni Jalan-Jalan Dekat Kampung, Ambik Angin Sikit .. Tapi Pemimpin Anak Ted0ng Ni Pergi HON Semua Kenderaan Kat Atas Bumi .. “

” Dah, Korang Nak Gelak ?? Mention Member Korang Sekali .. Layanzz !! “

” Bile pemimpin an0k ted0ng bawok moto sambil melat0h, memang kelakar abis la “

” Kelakar… Tp bah4ya tu… Jangan la cuc0k member masa tgh bawak moto camtu… #sekadarpesanan “

Rata-rata netizen terhibur menonton video ini. Antara komen-komen yang diberikan adalah :

” Haaa hmpa gelakk bgi puaihh n tgk peqab1h “

” Klu sekmung tgok s0heh. Hilng sedih ahahahah “

” Kelakar… Tp bah4ya tu… Jangan la cuc0k member masa tgh bawak moto camtu…”

” Honn panjang dokthn orr @ainakmlh_ “

” x caye aty nk naik. T0bak pong. Haha “

” Ros0k jugek hon tu @pok.jak89 “

” Tgokkk tu dia latah ahahahaha “

” Hahahah tengok pemimpin ank ted0ng latoh mesti suke ok “

” Pok jak keje ape? Siak paka nengteg lg tu haaa..”

” Bah4ya ni latah2 bawak mtr. Kang terlajak karang “

” Hahahahhhaah. Jhat lar mang.. cian pok jat… lel0h dehel presss ke moto “

” Lawak laaa … cian ko dio… hahaha s4kit perut sya gelak “

” Alah par0kk…nasib lah xdop org k0sek gini atek “

” Allahuakbar.. S4kit perut aku gelak tgk gelagat korang nih. Hadoiii “

” Bah4ya tu.. tp kelakor… gelok sorang. “

” Betul2 terhibur tngk video abg2 encem ni “

Alahai memang kelakar betul lah tengok Pok Jak ni melatah buat orang tak kering gusi ketawa. Kami dari Berita Kopak berharap Pok Jak akan sihat dan selamat walau dimana berada.

Terima kasih kepada anda yang sudi membaca..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aiman Hashim by Berita Kopak / Content Media

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK / CONTENT MEDIA. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..