” MasyaAllah… sangat BAH4YA untuk tontonan umum “

 Video Noorkhiriah Kongsikan Babak Nur 2 Yang TIDAK Ditayangkan Di TV,  Tetiba Degupan J4nt0ng Jadi Laju..Ishh ..Ger4m Betol Ustaz Madi Ni !!

Noor khiriah Binti Ahmad Shapie atau lebih dikenali sebagai Noorkhiriah, sebuah nama yang tidak asing lagi di layar perak. Seorang pelakon dan pelawak wanita Malaysia ini aktif di kaca televisyen sejak tahun 1999 lagi.

Bagilah apa sahaja watak kepadanya, pasti dia akan membawanya dengan begitu berkesan sekali seperti pasangannya dalam Drama Nur iaitu Azhan Rani. Lakonan mereka sangat menjadi sehingga sampai ke hati.

Kemunculannya menerusi drama berjudul Nur telah berjaya menambat hati penonton apatah lagi buat peminat karya seninya. Dua dekad berkecimpung dalam industri sememangnya memberikan bayangan jelas bahawa dar4h anak seni dalam diri aktress ini cukup deras mengalir.

Karakternya yang kelakar dan mesra menjadikan dirinya mudah didekati rakan artis, krew penggambaran dan juga peminat. Khiriah juga seringkali membuat aksi lawak, di tambah pula mudah melatah membuat peminatnya selalu terhibur dan tidak kering gusi.

Menerusi entri terbaru di laman Instagram, Khiriah telah memuat naik sebuah video ‘uncut version’ .  Babak yang ditayangkan itu adalah babak yang tidak lepas untuk ditayangkan di kaca televisyen unutk tontonan umum. Menurut Khiriah lagi, aksi lakonan yang dipaparkan itu hanyalah menggunakan camera trick sahaja.

Selain itu, setiap puk0lan yang tampak kena itu sebenarnya tidak mengena sama sekali. Kain cadar di atas katil itu adalah pengalas kepada aurat Khiriah. Jika anda perasan, Azhan Rani  ( Ustaz Hamadi ) akan tarik cadar itu terlebih dahulu sebelum memuk0l dan memegang Khiriah ( Aisah ).

Begitu juga, babak yang ditayangkan malam tadi hanya menunjukkan Aishah leb4m diwajahnya. Aksi Aishah dipuk0l oleh suaminya Ustaz Hamadi itu tidak ditayangkan.

Sedikit sedutan dari video ‘uncut version’  tersebut  :

Ustaz Hamadi : Aku dah dapat ni..aku dah dapatkan kereta Mercedes aku balik !!

Ustaz Hamadi : Yang kau banyak cerita kenapa ? Jom nbalik rumah kita sekarang !!

Aishah : Abang tolongla saya tak nak abang..tolong hantar saya ke rumah mak saya abang..

Ustaz Hamadi : Kau sayang aku kan ?? kenapa kau degil sangat ni !!

Haaa..nak tengok aksi seterusnya, bolehla menonton video di bawah :

” Sc belasah yg tak lepas kt tv malam tadi..tup2 leb4m je..maka ni videonya..tengok dgn hati yg tenang damai dan menyelerakan bila makan nasi goreng cina patuh syariah..so far puk0lan itu tidak mengena..camera trick “

Rata-rata peminat drama Nur 2 menyatakan beremosi melihat babak tersebut. Ini komen-komen mereka :

” Aduhaiii, malam ni kena apa lagi si ecah ni.. “

” Kesian ecah….thaniah khiriah sbb x pnah mengecewakan.. Bg la apa pun watak.. “

” Kak khiriah betul2 jaga aurat..nk pegang pun berlapik dgn cadar…alhamdulillah “

” Emosi betul tgk scene ni malam td kak “

” Ya Allah ecah nape x lari je ecah lari la balik rumah mak ayah. Duk dgn madi tak guna tu sampai bila.. “

Hebat bukan lakonan Noorkhiriah dalam drama Nur 2 ini.

Kami di Berita Kopak mendoakan Khiriah terus berjaya dalam bidang lakonan ini. Amin.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Khiriah  by Berita Kopak & Content Media.

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK / CONTENT MEDIA. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..