” Aku berharap pada wanita di luar sana, janganlah mengec4m wanita yang bercinta dengan suami 0rang.. “

” Kerana perasaan itu datang dengan sendiri ” – Luahan Wanita Ini Buat Ramai Netizen Terkej0t !!

Hidup berumahtangga sememangnya mempunyai pelbagai cabar4n yang perlu dihadapi. Tetapi selalunya kita membaca, kebanyakan kerunt0han rumahtangga adalah berpunca dari sikap suami yang membuat 0n4r.

Ada suami yang tidak setia kepada isterinya dan menjalinkan hubungan dengan orang ketiga tanpa pengetahuan isteri. Apabila segalanya telah terhidu, maka bermulalah keret4kan sesebuah rumahtangga.

Bagaimanapun sebuah kisah yang dilu4hkan oleh wanita ini membuatkan ramai terkej0t. Apa tidaknya, setelah lama berkahwin dan mempunyai anak tidak disangka dia telah menjalinkan hubungan dengan lelaki lain. Lebih mengej0tkan lagi lelaki tersebut adalah suami orang.

Mari kita baca kisah yang telah dilu4hkannya di bawah ini

As salam min, Hide profil aku ye min .. Aku seorang isteri dan ibu kepada 2 org cahaya mata. Telah 9 tahun berkahwin dan anak sulung sudah berusia 8 tahun (perempuan) manakala yang nombor 2 berumur 4 tahun (lelaki).

Macam ni min, sebelum ini aku baca dalam sebuah page rumahtangga, boleh kata 70% kisah mengenai suami cur4ng, 20% kisah mertua dan 10% hal lain2. Aku nek4d aku takkan pernah tergol0ng dari mereka2 yang berkongsi cerita mengenai suami cur4ng kepada media sosial.

Tetapi apakan daya min aku manusia biasa je. Yang pel1knya, bukan suami aku yang cur4ng tau min tetapi aku. Aku bukan cur4ng… tapi..


Gambar Sekadar Hiasan

Kisahnya begini, sebelum aku berkahwin dengan suami aku dulu, sebelum tu aku duk main cinta cint0n dengan sorang mamat ni. Tiba-tiba aku kenal dengan suami aku sekarang dan dia mengajak aku berkahwin.

Masa tu aku tengah study lagi min. Bayangkan tanpa pikir panjang aku terus setuju. Nak kata suami aku hensem pun tidak, kaya pun tidak, romantis pun tidak tetapi aku bersetuju dan meningg4lkan ex aku begitu sahaja.

Selepas berkahwin, kita orang pun hidup berdikari dan daripada tiada apa-apa, sekarang dah ada rumah sendiri dan kenderaan sendiri. Walaupun rumah tidak besar dan kereta tidak mewah tetapi boleh dikatakan kami hidup tanpa kesemp1tan.

Dalam masa yang sama nak dikatakan bahagia, tidaklah bahagia. Nak kata mender1t4, pun tidak juga. Tetapi suami aku seorang yang cukup bertanggungjawab dan seorang yang penyayang kepada anak-anak. Tetapi satu je sikap suami aku yang aku tidak suka. Dia bersikap deg1l dan ker4s kepala.

Kalau aku mer4jok, memang dia tak pandai nak memuj0k. Maknanya kalau aku meraj0k, aku kena kuny4h dan tel4n sorang-sorang. Aku yang pujok diri sendiri. Kalau aku ada sifat eg0, suami aku sepuluh kali ganda eg0 dari aku.

Dari mula berkahwin memang takde lah nak wish harijadi ke, ulangtahun ke memang tak merasa tu semua. Mula-mula tu memang sed1h aku tetapi lama-kelamaan aku dapat terima yang aku kahwin dengan lelaki h4ti batu.


Gambar Sekadar Hiasan

Kisah tentang bagaimana aku boleh cur4ng bermula, bulan lepas, ex aku whatsapp aku min. Sebelum ni memang aku tak pernah layan lelaki yang cuba kac4u aku. Maklum la aku ni online seller. Umur bru 24 tapi kalau tengok macam anak d4ra. Ramai yang puji cantik jadi memang ramai whatsapp nak berkenalan. Dan memang aku abaikan.

Tapi bila aku tengok profil ex, aku buat keputusan nak reply, sebelum tu aku ada tanya kakak dia. kenapa dia whatsapp aku. Sebab aku rapat dengan kakak dia. Kakak dia cakap, mybe dia nak cakap pasal kerja.

Sebab aku ada nak mintak kerja dekat tempat sama dia bekerja. Dari situ la min kami terus berbalas whatsapp. Sebenarnya lepas kahwin memang kami tak bertegor sapa dah. Aku m4lu kat dia.

Suami aku memang tahu hal ni min. Awal-awal aku dah bagi tahu suami yang ex ni ada whatsapp. Maybe nak cakap pasal kerja.


Gambar Sekadar Hiasan

Suami aku just cakap ok je kalau pasal kerja. Tapi akhir-akhir ni kerap pulak ex aku whatsapp. Ex aku tu dah ada isteri min. Dia pun dah 4 tahun kahwin. Tapi masih tiada anak. Macam mana aku nak buat kalau wife dia tahu??

Sebab wife dia tak tahu pun dia duk whatsapp aku. Aku nak bl0ck nombor dia, rasa serba sal4h pulak. Sebab duduk 1 kampung je min. Bila-bila boleh terseremp4k. Ermm memang pay4h kalau ada ex tak boleh m0ve 0n. Aku sian pun ada kat isteri dia.

Kalau isteri dia tau suami dia selalu whatsapp aku, mau makan tap4k ald0 aku min. aku mampu nasihat je kat dia. Ikhlas dan redha dengan jodoh yang Allah bagi kat awak. InshaAllah awak bahagia..


Gambar Sekadar Hiasan

Tapi sejak dia mula buat panggilan dan tak whatsapp lagi, aku dah mula rasa seronok dengar dia bercakap dengan kata-kata-kata yang lembut dan romantis. Aku rasa macam berada di aw4ng-aw4ngan. Inikah sebabnya wanita lain boleh meminati suami orang lain?.

Sehari tak mendengar suaranya buat aku rindu dan segala pekerjaan yang aku buat dirasakan serba tak kena. Setakat ni suami aku masih tak perasan lagi perubahan yang ada pada diri aku. Terus terang sebenarnya aku dah ada secebis perasan sayang dekat ex aku balik.

Bagaimana pendapat korang, aku hanya ingin berkongsi mungkin inilah sebabnya kadang-kadang wanita di luar sana tidak memikirkan suami orang lagi. Kerana telah jat0h hati dengan suara dan kata-kata romantis yang telah dicur4hkan oleh kaum lelaki.

Sebelum ini aku selalu membaca luahan hati orang yang mengadu suami mereka di ambil orang. Dan aku antara orang yang akan mengec4m perempuan yang tergam4k mengambil suami orang untuk bercinta. Tetapi baru sekarang aku merasakan bagaimana perasaannya.

Jadi aku berharap pada wanita di luar sana, janganlah mudah mengec4m dan menilai kepada wanita yang bercinta dengan suami orang kerana perasaan itu hadir dengan sendiri dan tidak dapat di elak lagi. Hari ni hari orang, mana tahu hari esok hari anda! Tq min kerana siarkan cerita aku yang x seberapa ni..

Begitulah luahan yang telah diceritakan oleh wanita ini. Jadi, persoalannya, apakah pandangan anda tentang wanita ini?

Terima Kasih Kerana Membaca Artikel Ini Dan Silakan Share Ya!

Dikemaskini oleh Berita Kopak /Content Media

Sumber : KRT