Lelaki Yang Memasuki Kedai Menjual Kedai Laptop Ini Tidak Mengetahui Yang Nasibnya Akan Berubah Dalam Masa Tidak Sampai Seminit !

Baru-baru ini seorang pengguna media sosial telah berkongsi sebuah video yang dimuatnaik di akaun Twitter, video itu yang menunjukkan seorang lelaki secara tidak sengaja telah mer0sakkan sebuah laptop telah mendapat pelbagai reaksi dari para netizen.

Video 25 saat itu menunjukkan dengan jelas kejadian tersebut di mana pada mulanya ada seseorang perempuan yang sedang mendengar penerangan seorang staff jualan kedai tersebut.

Staff jualan itu menjelaskan kelebihan laptop yang dipegangnya itu mempunyai fungsi flip atau boleh dilipat dan menjadi seperti tab. Ketika staff jualan itu sedang menerangkan kepada perempuan itu, seorang lelaki yang juga pelanggan kedai juga memasuki kedai tersebut sambil mendengar penerangan staff jualan tersebut.

Lelaki yang baru masuk itu tidak menjangka nasibnya akan berubah sekejap lagi

Kemungkinan merasa teruja dengan penerangan staff jualan itu yang menerangkan bahawa laptop tersebut boleh dilipat dan menjadi seperti tab, lelaki yang masuk itu pun mengambil sebuah laptop yang berada di atas meja pameran berdekatan dengannya.

Selepas mendengar penerangan dari staff jualan kepada wanita itu, membuatkan dia pun mengambil laptop yang berhampiran dengannya

Dan mungkin dia berfikir laptop itu juga boleh berfungsi sama dengan laptop yang diterangkan oleh staff jualan kepada wanita dia pun cuba melipat laptop yang dipegangnya itu membuatkan laptop tersebut pat4h dan rosak.

Apa yang dilakukan oleh lelaki itu bukan sahaja membuatkan dia sendiri terkej0t tetapi staff jualan bersama dengan perempuan itu turut tergamam dengan kejadian itu.

Video tersebut telah menjadi perhatian para netizen dan sehingga sekarang telah menerima lebih 3,600 retweet dan lebih 2 ribuย likes dari orang ramai. Berbagai reaksi dan komentar yang diberikan oleh orang ramai mengenai video tersebut.

Tetapi nasibnya tidak berapa baik apabila laptop yang ingin dia lipat tersebut pat4h dan r0sak

Rata-rata orang ramai merasa simpati dengan nasib lelaki tersebut yang tidak dapat tidak terpaksa mengantikan laptop tersebut yang tentu harganya mencecah ribuan ringgit. Sememangnya hari yang kurang baik untuknya.

Video tersebut menunjukkan pengajaran kepada orang ramai supaya tidak memandai-mandai apabila melihat sesuatu barang dan seharusnya bertanya dahulu supaya tidak menyesal dan menjadi seperti lelaki itu.

Anda boleh menonton VIDEO tersebut di bawah ini

Terima Kasih Kerana Membaca. Silakan SHARE Ya!

Disediakan Dan Disusun Oleh Berita Kopak / Content Media

Sumber : Twitter Omar Borkan Al-Gala