Lelaki Ini Menyangkakan Buah Yang Dia Tanam Ini Adalah Buah Tembikai.

Tetapi Alangkah Terkej0tnya Apabila Dia Melihat Bahagian Dalamnya

Boleh dikatakan semua orang minat untuk makan tembikai tidak kira tembikai yang is1 merah ataupun tembikai kuning. Tetapi tidak ramai yang mengetahui yang sebenarnya buah tembikai adalah sejenis buah yang sama dengan timun.

Tetapi tembikai adalah buah-buahan yang manis manakala timun adalah sayur-sayuran. Dan tidak ramai yang mengetahui di dalam dunia ini adanya jenis timun yang besar seperti buah tembikai.

Begitulah kisah dengan seorang lelaki ini yang menyangkakan ben1h yang ditanamnya itu adalah ben1h tembikai sehinggalah buah itu membesar.Buah itu masih kelihatan seperti buah tembikai apabila dilihat dari luarannya.

Kisah tersebut telah dikongsikan oleh anaknya bernama Camryn Gelting di akaun Twitternya yang menceritakan bagaimana bapanya sangat seronok apabila menyangkakan yang dia telah berjaya menanam tembikai tetapi sebenarnya adalah timun bersaiz gergas1.

“Anda semua boleh membayangkan yang bapa saya berfikir yang satu hari nanti dia akan membawakan tembikai yang manis hasil dari ben1h yang ditanamnya. Menunggu siang malam setiap hari sehingga buah ‘tembikai’ itu membesar dan masak”.

Dan apabila buah ‘tembikai’ itu dip0t0ng, alangkah terkej0t apabila mengetahui buah yang dia tanam ini adalah sejenis timun bersain gergas1

Mengambil masa yang lama menunggu buah ini membesar tetapi rupa-rupanya ianya bukanlah buah tembikai seperti yang disangkakan

Camryn menunjukkan buah timun yang bersaiz besar ini. Walaupun kecew4 tetapi dia tetap merasa bangga apabila buah ini dapat membesar dengan baik

Tweet tersebut telah mendapat pelbagai reaksi dari orang ramai. Sehingga kini Tweet tersebut telah dilihat lebih daripada 600,000 orang dan mendapat balasan sebanyak lebih 138,000 kali.

Jadi kepada sesiapa di luar sana yang ingin menanam tembikai pastikan buah yang anda tanam itu adalah buah tembikai yer dan bukannya buah timun bersaiz gergas1!

Terima Kasih Kerana Membaca. Silakan SHARE Ya!

Disediakan Oleh Berita Kopak / Content Media

Sumber : Twitter Camryn Gelting

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK / CONTENT MEDIA. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..