Lelaki Ini Membawa Segumpal Tanah Kepada Dokt0r Haiwan Ini. Ketika Membersihkan Tanah Itu, Doktor Terkej0t Mendengar Ada Suara Dari Dalam Tanah Itu

Di dalam dunia ini kita pasti menemui perkara-perkara yang tidak dijangka. Begitu juga dengan seorang doktor di UK ini. Dia tidak menjangka yang satu hari sseeorang datang ke kliniknya membawakan sesuatu yang luar biasa.

Lelaki yang datang ke kliniknya itu membawa segump4l tanah dan apa yang mengej0tkan di dalam kump4lan tanah itu ada seekor haiwan kecil yang memerlukan bantuan.

Pada mulanya d0ktor ini tidak mengetahui apakah haiwan yang berada di dalam kumpalan tanah itu dan dia juga tidak mengetahui apakah haiwan itu masih hid0p. Tetapi kemudian dia mendengar satu suara nafas dari dalam kumpalan tanah itu.

Dokt0r itu percaya, haiwan yang berada di dalam kump4lan tanh itu sebenarnya terperangkap dan memerlukan bantuan. Dia kemudian perlahan-lahan dan berhati-hati membersihkan tanah itu.

Selepas itu, terlihat tangan dan kaki haiwan itu sedikit. Akhirnya selepas tanah divbersihkan, rupa-rupanya haiwan yang berada di dalam tanah itu adalah seekor landak. Dia berada di dalam kumpulan tanah itu untuk bersembunyi dan melindungi dirinya dari anjing li4r.

Lelaki tersebut mengatakan yang anjing tersebut tidak puas hati lalu membawakan kumpalan tanah itu ke sebuah lumpur lalu meletakkannya di dalam lumpur itu. Kerana itulah landak itu telah diselimuti oleh lumpur yang telah kering.

Menurut doktor haiwan itu, ketika sedang dibersihkan landak ini terus mengeluarkan suaranya. Kemungkinan dia dalam kesejukan. sekarang dia masih di dalam ketakutan dan tr4um4 kerana berada di dalam lumpur dalam jangkamasa yang sedikit lama.

Selepas itu landak yang bernasib baik itu akhirnya kembali sihat dan dapat menjamah makanan yang diberikan kepadanya. Dia bertuah kerana dilihat oleh lelaki yang baik hati yang membawanya berjumpa d0ktor itu untuk di raw4t.

Terima Kasih Kerana Membaca. Silakan SHARE Ya!

Disediakan Dan Disusun oleh Berita Kopak / Content Media

Sumber: Beeper