” Kuatnya bunyi kent0t. Anas ke papa dia tu? “

Video Fattah Anas Sedang Bersolat Bersama Papanya Hiburkan Hati Peminat Kerana Bunyi Kent0t. Re4ksi Anas Selepas Itu Kelakar Habis !!

Pastinya ramai mengenali Fattah Anas. Si comel Anas mula dikenali ramai apabila tularnya video beliau menyamar menjadi seekor kucing dan duduk di dalam sangkar. Pada awalnya, video itu dirakamkan oleh bapanya sekadar suka-suka.

Namun tidak menyangka video tersebut menjadi perhatian netizen kerana kecomelan Anas dan kepetahannya berkata-kata. Gelagat dan keletah Anas selalu menjadi perhatian netizen sehingga bapanya membuka akaun Instagram untuknya. Sehingga kini Anas mendapat sebanyak 865 ribu followers.

Sikap bapa Anas yang rajin melayan kerenah anaknya menyebabkan netizen sentiasa ternanti-nantikan video terbaru Anas. Kebijakan Anas berkata-kata dan berfikir amat mencuit hati ramai seperti seorang yang matang daripada usianya.

Menerusi akaun Instagram ibu Anas, beliau berkongsi satu video yang sempat dirakamnya ketika Anas dan papanya berdoa selepas solat. Namun, secara tidak sengaja terdengar bunyi kent0t yang kuat. Perkara ini menyebabkan ibunya terkej0t dan tergelak dan dalam masa yang sama Anas turut tiba-tiba terasa m4lu. Adakah Anas yang kent0t?

Tonton video di bawah :

” Elok je lepas baca Doa mummy nak pi rakam tiber dgr bunyi kent0t . Cuba dengar betul2 dengar ke tak bunyi b00m  . . sempat rupenye rakam .. s4kit perut betul tu.. cuba teka Anas ke Papa yg kent0t tu  #kelakar #babyboy #fattahanas #papadaoz #lawak “

Rata-rata netizen terhibur menonton video tersebut. Antara komen-komen mereka :

” Anas yg kent0t tu mummy.. “

” Serius 10 kali ulang kluaq ayaq2 mata hidong gelak.. lwak muka anas mula2 tu haha… “

” Muka anas tuhhhh…. nmpak nauu nauu tokoj0t terlepas bunyi “b00m”.. “

” Hahahhahaha mcm bnyi teloq ayam kmuruk pec4h ja hahahahha.. “

” Kuatnya bunyi hahaha anas ke papa dia tu? “

” Kuat tu kent0t papalah.. “

” Bunyi B00M dalam pampers tu.. “

” Mula muka anas nk cover ingt papa xdgr.. Last kali mummy trgelok dulu. Trkejut dy.. “

” Aku pun keliru sapa sbenarnya kent0t. Nak kata papa, muka anas macam ye. Nak kata anas, tapi bila papa cakap tu macam dia.. “

” Siap nyor0k belakang papa lg… malu plk Anas comel ni.. Alahai .. “

Kelakar pula melihat reaksi Anas yang malu-malu sampai menyorok belakang papanya. Mesti Anas yang kent0t tu sebab sampai tutup muka bila mummy nampak. Kami di Berita Kopak mendoakan Anas membesar dengan bijak, sihat dan menjadi anak yang soleh berjaya di dunia dan akhirat. Aminn…

Silakan SHARE…

Sumber : IG Fattah Anas, Mummy Areschana by Berita Kopak / Content Media

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK / CONTENT MEDIA. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..