” Isseyyyy, Kau dah A1Bkan akuuuu … “

Issey Berkongsi Video Feeya Iskandar Memakai Seluar Terb4lik. Posting Tersebut Mem4lukan Cik Piah. Ad0iii J4hatla Issey, Kesian Cik Piah !!!

Fazlisham Bin Mat Hussin atau lebih dikenali sebagai Issey Titan ialah seorang pelakon, pelawak, pengacar dan juga menjadi penyampai radio di SuriaFM. Beliau merupakan anggota kumpulan lawak Titan dalam Bintang Mencari Bintang. Program ini diterbitkan di TV 3.

Pesona bintang pelawak ini semakin hari semakin bersinar dan dikenali ramai sejak menyertai rancangan Bintang Mencari Bintang. Rezekinya bukan sahaja di dalam bidang lakonan tetapi juga dalam bidang penyampai radio. Bintang yang berasal dari Kelantan ini baru sahaja keh1langan ibu tersayang Asiah Haron bulan julai lalu.

Terbaru, Issey telah memuat naik sebuah posting di laman Instagram miliknya. Posting tersebut mengandungi sebuah video yang dirakamnya sendiri. video tersebut memaparkan rakan setugasnya di Sinar FM iaitu Feeya Iskandar atau mesra dipanggil Cik Piah sedang terburu-buru untuk masuk bertugas.

Cik Piah yang ketika itu sedang berjalan telah dirakam oleh Issey Fazlisham tanpa pengetahuannya sehinggalah beliau didekati oleh Issey. Issey terus sahaja menanyakan pada Cik Piah kenapa beliau memakai seluar terb4lik. Cik Piah yang melihat Issey sedang merakam mula menunduk m4lu dan hanya ketawa sahaja.

Namun Issey tetap menanyakan soalan yang sama berulang kali sehingga akhirnya Cik Piah memberitahu beliau sudah pun memberitahu hal tersebut di laman Instagram miliknya. Issey yang mendengar terus ketawa dengan kuatnya sehingga menyebabkan Cik Piah bertambah m4lu.

Ini antara sedutan di dalam video tersebut

Cik Piah memakai seluar terb4lik.

M4lu-m4lu dah Cik Piah.

Cik Piah yang melihat posting ini di laman Instagram terus meningg4lkan komentar di ruang komen posting Issey tersebut. Di dalam komen tersebut Cik Piah menyatakan Issey sudah menga1bkan dirinya. Komen itu sebenarnya hanyalah sekadar gurauan sahaja. Di bawah ini adalah screensh0t komen tersebut :

Ini adalah posting yang telah dimuat naik oleh Issey. Jom tengok video tersebut :

” Pertama kali dalam dunia, aku jumpa orang pakai seluar terbal1k. L4mbat punya pasal @feeyaiskandar#gengissey.. “

Rata-rata pengikut Issey di laman Instagram merasa terhibur dan ada juga yang merasa kasihan kepada Cik Piah. Ini antara komen-komen mereka :

” Par0kk.. macam mana blh brlaku niy.. adoii.. “

” Hahahaahaha mcm mana dgn konfidennya keluar rumah .. “

” Ad0iiiii cik pia oii.. “

” Aku pun first tgok.. hahaha.. “

” Hahahahaha.. j4hat laaa Issey.. kes1an Cik Piah.. “

” Ahaaaaaaa haa.. Yg ni aku tak boleh tahan gelak isey ooo.. Mintak maaf sebab aku gelak kuat.. “

” Kalau orang dedulu cakap rezeki nak masuk ni Cik piah, btw Cik piah law0k.. “

” Ad0h cik piah.. ritu baju terbal1k ni suar pulak.. lawak.. “

” Ad0hhh cik pia nasib still comey.. “

Menerjah ke laman Instagram Feeya Iskandar turut memuat naik posting mengenai seluarnya yang terb4lik itu. Di bawah ini adalah posting tersebut :

” Walaupun seluar terbal1k gaya kena ada yaaa.. “

View this post on Instagram

walaupun seluar terbalik gaya kena ada yaaa😛

A post shared by feeyaiskandar (@feeyaiskandar) on

Alahai kesian sungguh dekat Cik Piah kan. Walau bagai mana pun seronok melihat Cik Piah tetap happy dan positif. Biarpun pakai seluar terbalik hidup mesti terus ceria. Kami di Berita Kopak mendoakan Cik Piah dan Issey sentiasa dalam rahmat Allah selalu dan dilindungi walau di mana pun berada. Amin.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Issey Fazlisham, Feeya Iskandar by Berita Kopak & Content Media.

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK / CONTENT MEDIA. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..