Ini Yang Terjadi Apabila Si Abang Terjumpa Pis4u Cuk0r Elektrik. Habis Rambut Sendiri Dan Rambut Adiknya Digond0lkannya.

Masa Si Adik Paling Muka Ke Belakang Tu Paling Win. Tak Tahu Nak Kesian Ke Nak Gelak, Serius Kelakar !!

Mempunyai anak yang masih kecil mengajar kita pelbagai perkara terutama sekali erti kesabaran. Setiap anak lain-lain gelagat dan karenah masing-masing. Lebih-lebih lagi dalam proses pembesaran, anak-anak kecil kebiasaannya sangat teruja untuk melakukan sesuatu yang baru dalam hidup mereka.

Jika semasa di rumah, suara anak anda tiba-tiba tidak kedengaran dan ‘bayang’nya pun anda tidak nampak, baik anda cepat-cepat mencari mereka. Sebab berkemungkinan besar ada ‘projek’ kreatif yang mereka sedang lakukan tanpa pengetahuan anda.

Tetapi itulah saat yang paling anda akan rindukan semasa anak-anak sudah besar nanti. Kenangan zaman kanak-kanak mereka yang sangat menyeronokkan tanpa memikir apa-apa mas4lah yang berlaku di sekeliling mereka. Keletah dan gelagat manja serta nakal mereka pasti akan diingati.

Menerusi InstaStory, seorang wanita bernama Stephanie Plucknette berkongsi video dua orang anaknya. Dalam video berkenaan, si abang dikatakan terjumpa pis4u cuk0r elektrik dan hasilnya habis rambutnya sendiri dan juga rambut adik perempuannya dikerjakan.

Stephanie pada mulanya terperanj4t tetapi masih boleh bergelak ketawa sambil menangis melihat hasil ‘kerja kreatif’ anak lelakinya itu. Apa-apa pun yang sudah berlaku tak boleh diundur balik kan. Hehehe..

Alahai kami yang menengok ni pun tak tahu nak kesian ke nak gelak lebih-lebih lagi selepas anak perempuannya pusingkan kepala ke belakang. Serius rasa kelakar sangat, tak tahan nak ketawa !!

Apa yang menariknya, Stephanie tidak memar4hi anaknya itu sambil berkata itu hanya rambut, normal rambut akan tumbuh semula. Dia memberikan kata-kata positif kepada anaknya sambil-sambil memujuk hati sendiri. Terbaiklah Stephanie, contoh seorang ibu yang baik !!

Rata-rata netizen terhibur dengan video yang dikongsikan ini. Selamatlah ibu dia sporting tak mar4h-mar4h kan ? Antara komen-komen netizen :

” Benda boleh pot0ng buat apa simpan.. “

” Syukur pada Tuhan, diorang tak ceder4kan diri sendiri.. “

” I cant stop watching at how good her parenting is.. “

” Cara dorang dlm memupuk kasih sayang dlm keluarga sgt positif.. “

” Allahuakbar… klo aku mau mer0yan seluruh alam… “‘

” Ya Allah pitam mak macam nih.. lebih2 lagi kalau time nak raya jadi cam nih ! “‘

” Yg pompuan tu aku igtkan ok je sekali mak dia suruh pusing… fuhhhh “

” Ni kalau aku ni, mamp0s aku b0takkan terus. Hahahahaha.. “

” Hahahaha ni klu mak mak asia .. berbir4t badan.. “

” Kalau aku jadi mak dia mmg jadi rimau dah.. “

Jom tonton video yang di bawah :

Alahai tak dapat bayangkan perasaan Stephanie pada masa itu. Mesti tak tahu nak sedih ke nak gelak dengan gelagat anak-anaknya. Apa-apa pun Stephanie seorang ibu yang baik dan bijak.

Setiap anak pasti ada karenah yang tersendiri. Sebagai ibu bapa, kita kena pandai untuk mengawal situasi. Anak-anak perlu dibimbing dan sebagai ibu bapa kita kena mendidik mereka apa yang betul dan apa yang salah.

Silakan SHARE..

Sumber : Stephanie Plucknette by Berita Kopak & Content Media

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK / CONTENT MEDIA. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, kami akan report c0pyright..