Ibu ini terpaks4 meningg4lkan dua anaknya yang masih kecil demi mencari rezeki di luar negara. Saat-saat perpis4han itu buat ramai orang menitiskan airmata

Tiada seorang ibu pun di dalam dunia ini sanggup berpis4h dengan anak-anaknya. Tetapi demi mencari secebis nafkah untuk keluarga, perpisahan tidak dapat untuk dielakkan. Walaupun berat dan seedih hati untuk pergi meningg4lkan anak tetapi terpaks4 tabah menghadapinya.

Begitu juga dengan seorang ibu ini yang terpaks4 berpisah dengan anak-anaknya yang masih kecil untuk keluar negara mencari rezeki. Beliau terpaksa meningg4lkan dua orang anaknya kepada suaminya demi mencari rezeki untuk keluarga.

Videonya itu telah mendapat simpati dari ramai para netizen lebih-lebih lagi bagi ibubapa yang juga mempunyai anak-anak kecil sepertinya. Tidak dapat dibayangkan bagaimana tabahnya perasaannya yang terpaks4 meningg4lkan anak-anak yang masih kecil dalam jangkamasa yang lama demi mencari rezeki untuk keluarga.

Melihat video tersebut pasti membuatkan orang ramai merasa terharu melihat ketabahan wanita tersebut melihat anak-anaknya yang masih kecil men4ngis apabila mengetahui yang ibum mereka akan pergi lama untuk mencari rezeki.

Hati ibu manalah yang tidak terasa berat untuk meningg4lkan anaknya walaupun sekejap, inikan pula dalam jangkamasa yang lama.. Wanita ini datang kembali kepada anak-anaknya kerana begitu berat hatinya melihat t4ngisan anaknya

Dia mendakap anaknya dengan penuh erat. Hanya ibu sahaja yang memahami bagaimana ketabahan dan kekuatan hati seorang ibu menghadapinya

Orang ramai yang berada di sekitar itu turut sama menitiskan airmata menyaksikan saat-saat perpis4han yang mengharukan itu.

Semoga segala peng0rbanan dan ketabahannya diberkati oleh Allah S.W.T. Semoga anak-anaknya di satu hari memahami bagaimana ibunya terpaks4 meng0rbankan kasih dan rindunya demi membesarkan mereka.

Tonton Video yang mengh4rukan itu di bawah ini

Semoga video ini menjadi pengalaman untuk anak-anak supaya mengetahui peng0rbanan yang terpaks4 dilalui oleh seorang ibu dalam membesarkan anak-anaknya. Hanya Allah sahaja yang mampu membal4s jasa seorang wanita yang bergelar ibu!

Terima Kasih Kerana Membaca. Silakan SHARE Ya!

Disediakan Dan Disusun oleh Berita Kopak / Content Media

Sumber : Youtube