” Good boy always protect adik dia.. “

Reaksi Yusuf Iskandar Apabila Orang Luar Hendak Mengambil Adiknya, Alisa Aisyah Dipuji Netizen. Jawapan Yang Diberikan Yusuf Memang Winn !!

Siapa tidak kenal dengan pasangan artis Hanis Zalikha dan Hairul Azreen. Mereka berkahwin pada tahun 2015. Pasangan ini telah dikurniakan 2 orang cahaya mata yang cukup comel iaitu Yusuf Iskandar dan Alisa Aisyah. Pasangan ini juga banyak berkongsi keletah anak-anak mereka di akaun media sosial. Kedua-dua anak mereka mempunyai akaun media sosial sendiri.

Akaun Instagram Yusuf mempunyai pengikut yang sangat ramai iaitu lebih kurang seramai 2.7 juta. Yusuf juga pernah terlibat dalam rancangan TV mengenai kisahnya iaitu Hairul dan Hanis Junior yang diterbitkan pada tahun 2016. Betapa kisah Yusuf ni memang menjadi perhatian umum.

Yusuf juga dilihat sebagai seorang anak yang baik dan beradab. Ini dapat dilihat daripada video-videonya yang dimuatnaik oleh Hanis. Ternyata Yusuf diberi didikan yang sempurna oleh ibu bapanya. Walaupun masih kecil tetapi Yusuf pandai berfikir seperti kanak-kanak yang lebih berusia daripadanya.

Menerusi akaun Instagram Yusuf, satu video telah dimuatnaik. Dalam video tersebut seorang perempuan telah bertanya kepada Yusuf untuk membenarkannya membawa balik adik Yusuf iaitu Alisa Aisyah. Namun jawapan yang diberikan oleh Yusuf memang winn.

Tonton video di bawah :

” Only my home @thealisaaisyah “

View this post on Instagram

Only my home @thealisaaisyah

A post shared by Yusuf Iskandar Hairul Azreen (@theyusufiskandar) on

Rata-rata netizen memuji kebijakan Yusuf dan nampaknya Yusuf begitu sayangkan adiknya. Antara komen-komen mereka :

” Kakak2 n abg2 je faham perasaan bila org acah2 nak ambik adik kita bawak balik.. The answer is always NO..!!! “

” Sejak ada adik, abg ni keletah betul bercakap…  “

” Yusuf sayang adik ye.. “

” Bijaknye dia. syg sgt kat adik tu.. “

” Why si cute syg.. only my home.. “

” But no only me home haha so cute Yusuf.. “

” Good boy always protect adik dia… so cute.. “

” Very2 abg yg syg adik.. Melting.. “

” Sayangnya dia kat adik dia… “

Siapa tak sayang adik kan? Pandai Yusuf menjawab. Apa pun, comel sangat Alisa tidur dengan muka berker0t. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Yusuf Iskandar dan Alisa Aisyah membesar dengan sihat dan bijak serta menjadi anak yang soleh dan solehah di dunia dan di akhirat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Yusuf Iskandar by Berita Kopak / Content Media

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK / CONTENT MEDIA. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..