Gadis Ini Merasa Sed1h Kerana Solekan Wajah Pada Hari Perkahwinannya Terlihat Sangat Ter0k

Nasibnya Baik Apabila Jurusolek Lain Datang Membantunya. Lihat Wajahnya Selepas Dis0lek Kembali 

Hari perkahwinan adalah hari yang ditunggu-tunggu oleh setiap orang lebih-lebih lagi bagi orang perempuan. Ini kerana hari tersebut hanya berlaku sekali sahaja dalam hidup dan hendaklah segalanya kelihatan sempurna.

Bagi pengantin lelaki mungkin tidak terlalu memandang berat sangat dengan solekan wajah. Tetapi bagi kaum perempuan, selain pakaian pengantin, solekan adalah perkara yang sangat penting sekali pada hari perkahwinan mereka.

Tidak hairanlah orang perempuan sanggup menghabiskan banyak duit untuk mengupah jurusolek yang profesional bagi menata rias wajah pada hari perkahwinan mereka. Dan hendaklah pada hari itu, mereka kelihatan cantik jika dibandingkan dengan hari-hari biasa.

Begitu juga dengan pasangan pengantin dari Thailand ini.  Pengantin perempuan telah mengupah jurusolek mahir untuk meny0lek wajahnya tetapi apa yang telah dia terima adalah s0lekan yang terlihat sangat ter0k dan keterl4luan sekali.

Pasti, dia merasa sangat kecew4 lebih-lebih lagi itu adalah hari perkahwinannya dan dilihat oleh ramai tetamu yang hadir. Mereka tentu dapat melihat s0lekan yang ter0k dan berlebihan pada wajahnya  itu.

Pengantin perempuan yang bernama Darika Klinkuhlab ini merasakan jurus0lek yang diupahnya itu terlalu berlebihan.  Jurusolek menyapu bedak dan alis begitu tebal, ditambah dengan warna bibir yang sangat merah menyala.

Dapat dilihat pengantin lelaki yang mempunyai kuit hitam manis disolek sedemikian rupa menyebabkan wajahnya kelihatan tidak natural dan semulajadi.

Dapat dilihat juga wajah pengantin perempaun yang kecew4 dan mas4m di hari perkahwinannya disebabkan solekan yang sangat ter0k itu. Mereka merasa sangat menyes4l memilih jurusolek tersebut dan berkongsi kisah mereka itu di media sosial.

Perkongsian mereka itu telah mendapat perhatian dan simpati dari para netizen dan tidak disangka ada kumpulan jurusolek yang melihat perkongsiannya itu dan ingin membantunya.

Selepas pengantin perempuan ini dis0lek kembali, hasilnya memang mengej0tkan ramai orang.

Dapat dilihat wajahnya kelihatan begitu cantik dan semulajadi. Dia kelihatan begitu menawan dengan pakaian tradisi Thai yang dipakainya.

Jadi, untuk mendapat hasil yang baik dalam solekan, kenalilah jurusolek anda. Ini supaya s0lekan yang dilakukan adalah yang terbaik pada hari berbahagia anda.

Terima Kasih Kerana Membaca. Silakan SHARE Ya!

Disediakan Oleh Berita Kopak / Content Media

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK / CONTENT MEDIA. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..