Gadis Ini Disuruh Membuang Make-Upnya Di Hadapan Kekasihnya,

Lihat Reaksi Kekasihnya Bila Lihat Wajah Sebenar Gadis Ini

Mereka telah menjalinkan hubungan selama 3 tahun dan teman lelakinya tidak pernah melihat wajah sebenar gadis kesayangannya itu. Irulah yang dinamakan cinta dan tidak pernahdia ingin mengambil tahu bagaimnan rupa kekasihnya itu tanpa mengenakan solekan di muka.

Gadis itu mengakui semenjak dia menggunakan make-up di wajahnya, ramai orang menajdi rapat kepadanya. Bukan itu sahaja, pekerjaannya juga menjadi lancar dan tidak banyak halangan. Tiga tahun yang lalu dia telah bertemu dengan kekasihnya dan semenjak itu dia menjadi sangat bahagia.

Dia tidak mahu kebahagiaannya itu hilang apabila kekasihnya mengetahui wajah sebenarnya yang berada di sebalik makeup yang dipakainya. Setiap kali dia berjumpa dengan kekasihnya itu, dia akan menggunakan solekan supaya dia tambah bberjkeyakinan dan teman lelakinya sentiasa melihatnya sentiasa cantik dan menawan.

Teman lelakinya itu mengatakan yang dia menyayangi kekasihnya bukan kerana paras rupa tetapi hatinya telah tertawan dengan sikap gadis itu selama dia menjalinkan hubungan. Dalam sebuah program televisyen yang dihadiri oleh mereka, gadis itu telah diminta untuk menanggalkan semua makeup yang berada di wajahnya.

Bagaimana reaksi kekasihnya apabila melihat teman wanitanya menaggalkan segala makeup. Dia buat pertama kalinya kan melihat wajah sebenar gadis yang telah tiga tahun mendapat tempat dihatinya itu.

Sebenarnya gadis ini tetap cantik dan wajahnya tetap kelihatan semujadi. hanya kerana dia takut dan bimbang memikirkan bagaimana reaksi kekeasihnya apabila melihat mukanya yang sebenar.

Lihat ekspesi wajahnya yang  bimbang takut-takut kekasihnya akan berbuah hati apabila wajahnya yang sebenar tanpa mengenakan makeup.

Jadi, bagaimna reaksi kekasihnya itu apabila melihat gadis yang tiga tahun dikenalinya itu tidak memakai sebarang makeup dan terlihat wajah sebenar?. Sebenarnya kekasihnya itu tidak mengambil hati dan hanya tertawa melihat wajah kekasihnya itu tanpa makeup.

Dia berkata”inilah wajah sebenar kekasih saya, saya tidak kisah kerana hati saya memeang sudah tertawan dengannya selama ini”.

 

Begitulah jika dua insan saling menyayangi dengan sepenuh hati tanpa memandang paras rupa dan kemewahan semata-mata. Tiada apa ytang dapat memisahkan mereka kerana hati telah menerima diri masing-masing dan itulah yang dinamakan cinta sejati!.

Terima Kasih Kerana Membaca. Silakan SHARE Ya!

Terjemahan Dan Disediakan oleh Berita Kopak / Content Media

Sumber: foyuan

Article ini disediakan oleh BERITA KOPAK / CONTENT MEDIA. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..