Disangkakan Bergambar Bersama Kekasihnya, Tetapi Ramai Yang Terkej0t Apabila Mengetahui Status Sebenar Wanita Yang Bersamanya Ini

MENJADI awet muda dan kekal cantik menjadi impian setiap orang. Berbagai cara dilakukan untuk senantiasa kelihatan muda dan tidak dimakan usia. Bagi yang tidak dimakan usia pasti akan menjadi perhatian orang.

Apa tidaknya, kawan-kawan sudah semakin tua dan berked0t tetapi kita senantiasa kelihatan menawan dan cantik seperti anak gadis yang masih dar4.

Begitulah kisah yang menjadi perhatian ramai orang ini. Kisah pemuda kacukan Vietnam-Amerika bernama Jonathan Nguyen mendapat perhatian ramai apabila dirinya memuatnaik sekeping gambar di media sosial.

Seperti yang dilaporkan oleh Koreab00, Pemuda berumur 22 tahun itu telah menarik perhatian ramai apabila beliau memuatnaik sebuah status pada sebuah group Facebook, Subtle Asian Tr4its menceritakan kehebatan ibu-ibu di Asia menjaga kecantikan mereka.


Foto Instagram @ jhnguyeners

Pada status tersebut, Jonathan telah memuatnaik gambar dirinya dengan seorang wanita yang sangat cantik dan menawan. Rupa-rupanya wanita itu adalah ibu kandungnya. Sehinggakan ramai yang tidak percaya apabila melihat wanita tersebut yang masih cantik tetapi mempunyai anak dewasa seperti Jonathan.

Status Jonathan itu telah menjadi vir4l dan mendapat perhatian ribuan orang sehinggakan kisahnya itu mendapat liputan dari pelbagai berita di seluruh dunia.

Melihat pada gambar tersebut, sesiapa pun pasti tidak menyangka wanita yang bergambar bersamanya itu adalah ibunya. Tidak kurang orang yang menganggap wanita tersebut adalah teman wanitanya atau kakak perempuannya.


Foto Instagram @ jhnguyeners

Jonathan tidak menyebut berapakah usia ibunya itu tetapi dia hanya memberitahu yang ibunya itu sudah memasuki 40-an. W0w, jika dilihat pada gambar tersebut, ibunya itu kelihatan seperti anak gadis yang baru memasuki umur 20-an.

Jonathan juga memberitahu yang ibunya itu sangat mengambil berat tentang penjagaan kesihatan dan penampilan diri. Ibunya itu menjalani hidup yang sihat dengan mengamalkan diet yang berkarb0hidr4t rendah, tidak memakan makanan yang berlemak tinggi dan juga menjalani program diet ket0.

Di samping itu juga ibunya mengamalkan memakan buah-buahan setiap hari dan selalu melakukan senaman. Menurut Jonathan, dia selalu bersama ibunya melakukan latihan kecergasan di gimnasium yang sama.

Pemuda ini mengatakan gambar tersebut yang kelihatan sangat intim menunjukkan hubungan dia dan ibunya memiliki ikat4n yang sangat rapat dan ingin menunjukkan bahawa ibunya itu adalah orang yang sangat penting dalam hidupnya.

Terima Kasih kerana Membaca. Silakan SHARE Ya!

Disediakan Oleh Berita Kopak / Content Media

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK / CONTENT MEDIA. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..