” Bila orang tua tak pernah rasa remaja ginilah jadinya. Jangan dicab4r saya bang.. Ingat saya tak kuat ke ? “

Kelakar Tengok Bonda Rozita Tarik Abang Aji !!

Puan Rozita Ibrahim merupakan pengasas produk kosmetik Sendayu Tinggiyang berjaya. Produk-produk kecantikan berjenama Sendayu Tinggi dan Jamu Ratu Malaysia menjadi pilihan tidak kira lapisan masyarakat tua atau muda. Terdapat produk kecantikan dan juga jamu-jamu berjenama Sendayu Tinggi.

Walaupun tidak mempunyai kelulusan yang tinggi dalam pendidikan, ia tidak memat4hkan semangat Puan Rozita untuk berjaya. Hanya bersandarkan ilmu dari pengalaman serta usaha yang gigih tenaga empat keratnya, Puan Rozita berjaya meletak namanya dalam barisan usahawan berjaya di Malaysia.

Pengalaman hidup yang sus4h serta tek4nan hidup akibat kemisk1nan dan pencera1an membuatkan Puan Rozita lebih tabah dan bersemangat  untuk berusaha mencari peluang perniagaan demi membesarkan anak-anaknya. Puan Rozita bersyukur Allah menciptakannya sihat tubuh badan dan akal bijak.

Terbaru Puan Rozita berkongsi videonya yang teruja menjadi remaja semula. Menerusi video itu, Puan Rozita dicab4r oleh suaminya untuk menarik suaminya. Tak sangka, nampak macam kecik tapi kuat juga Puan Rozita ini yer.

Mari kita saksikan video ini :

” Bila orang tua xpernah rasa remaja gini lh sy jadinya, maafkan sy kalu sumb4ng dipandang..”

“ ‘Jgn dicab4r sy bang..!! Ingat sy x kuat ke.. meh sy tarik abang pulak.! !’ Haa baru dia tahu sy kuat x kuat.. walaupun sy dekat 60.. POWER WEYYYHH..!!

” Beginilah keriuhan kami dgn staff2 bila berkumpul walaupun dlm keadaan tetamu kurang di rumah hutan.. aktiviti sgt rancak di jalankan.. “

” Sy mmg selamba kalu dh jam 4 ptg mandi sy terus pakai baju tido, klu jumpa sapa kenamaan pun itu lah cara sy xda nk ganti2 baju2 mahal lip lap2 .. sy malas bab pakai2.. ”

” Kasih syg kami umpama dlm 1 keluarga.. aktiviti kami meneroka hutan ini.. hanyalah org2 yg kebal dn lasak sahaja..!! “

” Walaupun qistina.. aina.. icahh berkulit cantik.. kami x takut dgn panas matahari.. memang berjiwa kent4l.. ”

” Abg aji cari payung terjun bekas sisa yg x guna utk mengurangkan haba panas di bawah khemah.. lepas ni kalau org dtg ke rumah hutan bonda duduk bawa khemah dh x pnas sgt.. “‘

” Sangat cantik bentuknya.. mcm kelambu pengantin pulak.. scallop seperti dewan yg mahal.. “

View this post on Instagram

Bila orang tua xpernah rasa remaja gini lh sy jadinya , maafkan sy kalu sumbang dipandang. . “Jgn dicabar sy bang..!! Ingat sy x kuat ke.. meh sy tarik abang pulak.!!” . Haa baru dia tahu sy kuat x kuat.. walaupun sy dekat 60.. POWER WEYYYHH..!! . Berginilah keriuhan kami dgn staff2 bila berkumpul walaupun dlm keadaan tetamu kurang di rumah hutan.. aktiviti sgt rancak di jalankan..( sy mmg selamba kalu dh jam4 ptg mandi sy terus pakai baju tido , klu jumpa sapa kenamaan pun itu lah cara sy xda nk ganti2 baju2 mahal lip lap2 ..sy malas bab pakai2) . Kasih syg kami umpama dlm 1 keluarga.. aktiviti kami meneroka hutan ini.. hanyalah org2 yg kebal dn lasak sahaja..!! Walaupun qistina.. aina.. icahh berkulit cantik.. kami x takut dgn panas matahari.. memang berjiwa kental.. . Abg aji cari payung terjun bekas sisa yg x guna utk mengurangkan haba panas di bawah khemah.. lepas ni kalau org dtg ke rumah hutan bonda duduk bawa khemah dh x pnas sgt.. . Sangat cantik bentuknya.. mcm kelambu pengantin pulak.. scallop seperti dewan yg mahal..

A post shared by ROZITA JRM OFFICIAL (@bondarozitaibrahim) on

Rata-rata peminat terhibur dan memberi komen yang menarik setelah melihat video ini, antaranya ialah :

” Puannnn… Tomeinya ngan tuan aji.. Gelak sorg saya tgk..”

” Gelak saya bonda… Abg Aji melayan.. hah kan ! Anjat benda tu gerak. hahaha kuat bonda.. hehehe”

” Mmg p0wer lah bonda.. suke sy tgk gelagat bonda dgn staf mcm 1 fmili..”

” Abang aji nk manja2 ler tu, tapi tak nak mengaku “

” Dulu main ni guna upih pinang.. arwah nenek tanam byk pokok pinang tepi rumah, sbb org dulu2 makan pinang ngan sireh.. smbil2 jual utk org buat cat..”

” Semoga Allah swt permudahkn urusan perniagaan Bonda “

” Comel bonda. Seronok meriah keluarga rumah hutan bonda. Mcm kenduri tiap tiap hari. “

” Jgn kacau oghang nak buat reja.. “

” Wahhh.. Bonda gan4s nya.. Nk trbalik abg aji.. Terhibur saya mnengoknya.. “

” Kuat nye bonda tarik bang Aji…. comey je tgok.. “

” How adorable u are bonda n husband semoga kasih syg yg ikhlas akn trus mgalir n memberi manafaat Pd semua…”

” Ha haa sweet bonda. Upih pinang xde ke, sy pon boleh angkat suami sy smpai kwn2 ckp uihh bhya ni klau gduh mau dicampak laki kluar tigkap “

” Seronok tengok… takde sumb4ngnya bonda… hidup penuh ngan gurauan “

Seronok melihat kegembiraan dan keriuhan Puan Rozita bersama staf-staf nya. Kami di Berita Kopak mendoakan agar Puan Rozita sentiasa diberi kesihatan dan dimurahkan rezeki serta terus berjaya dalam perniagaan.

Terima kasih kepada anda yang sudi membaca..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Rozita Ibrahim by Berita Kopak / Content Media

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK / CONTENT MEDIA. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..