” Biasa yang kuat tidur masa kelas mesti dekan student .. “

Video Pelajar Tidur M4t1 Sehingga Habis Kelas Menghiburkan Netizen. Kerusi Dah Kosong Member Syok Layan Tidur Lagi. Kelakar Habis !!

Kehidupan sebagai pelajar di pusat pengajian tinggi pastinya mempunyai memori, suka dan duka yang tidak dapat dilupakan. Kebiasaannya apabila bergelar pelajar, mereka lebih cenderung untuk berjaga di malam hari untuk mengulangkaji atau pun menyiapkan tugasan.

Baru-baru ini tul4r satu video menunjukkan seorang pelajar lelaki sedang tidur dengan nyenyaknya walaupun kelas tersebut sehingga kelas tamat. Kesemua pelajar sudah beredar dari tempat duduk masing-masing tetapi beliau masih tidak sedarkan diri.

Kawan-kawan sekelas beliau menjer1t-jer1t memanggil namanya namun pelajar yang bernama Alif ini tetap juga tidak bangun. Tidak dinyatakan lokasi kejadian ini berlaku tetapi video yang berdurasi tidak sampai 1 minit ini begitu menarik perhatian netizen.

Menerusi akaun Instagram Oh Bulan, video tersebut menunjukkan pelajar ini masih tidak bangun walaupun kawan-kawannya telah memanggil-manggil namanya berulang kali. Sehinggakan ada yang berasa ris4u sama ada Alif masih bernafas atau tidak.

Tonton video di bawah :

” Ni kalau bal1ng lipas kat muka dia pon tak sedar ni .. “

Rata-rata netizen terhibur melihat video ini tetapi yang lebih mencur1 perhatian adalah bunyi ketawa rakan-rakan sekelasnya. Antara komen-komen mereka :

” Biasa yg kuat tidur masa class. dekan student .. “

” Gelak tu lagi lawak.. “

” Ini sure kes mlm x tido.. “

” Sbna nye die dh bgn, tp nk cover m4lu die buat2 xsedar la.. “

” Org yg rakam tu gelak ke ses4k nafas .. “

“Dia bernafas ke x tu s14l” 

Ad01, kesian pula admin melihatnya. Sampai macam itu sekali lena tidurnya. Agaknya sudah dibuai mimpi-mimpi indah sehingga tidak sedar langsung kawan-kawan memanggilnya. Diharap selepas ini jangan lah berlaku perkara sebegini lagi. M4lu weh !!

Silakan SHARE..

Sumber : IG Oh Bulan Official by Berita Kopak / Content Media

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK / CONTENT MEDIA. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..