” Ini yang selalu suami terlepas pandang.. HUTANG NAFKAH !! Tak kesian ke pada isteri. Sila baca dan HADAM !!

Benda paling suami terlepas pandang. HUTANG NAFKAH. Sebab apa rezeki selalu tak cukup? Sebab apa dapat banyak pon tak cukup? Duit habis tapi tak nampak spend untuk apa? Hati kus0t..

Tanya isteri anda, tanya dari hati ke hati. Adakah dia redha untuk segala nafkah suami terhadap isteri. Tanya isteri. adakah dia betul2 halalkan segala hutang nafkah yang suami berhutang tu?

Percayalah, isteri ni sebenarnya banyak benda dia pendam tapi dia takkan luahkan sebab menjaga hati kedua sebab nak elakkan pergad0han. JANGAN KEDEKUT dengan isteri.

Perasan tak pasangan yang bahagia selalunya suami tak kedekut dengan isteri.. Perasan tak??


(Gambar Sekadar Hiasan)

Makan isteri berkira, sampai isteri kena keluarkan duit sendiri. dalam tak sedar, kita suami dah BERHUTANG dengan isteri. Kita tengok isteri tak kisah, kita tahu ke dalam hati dia?

Mak Ayah dia lepaskan dia untuk menjadi isteri kamu untuk dijaga macam diorang jaga. Bukan kamu ker4h tenaga dia macam BABU. Bukan untuk kamu ker4h kudr4t dia siang, malam 24 jam tanpa rehat..


(Gambar Sekadar Hiasan)

Bukan untuk kamu luk4kan hati dia sedangkan hati kamu, kamu nak dia jaga.. Kalau dia tahu layanan kamu terhadap anak dia agak2 dia akan bagi tak kahwin?

Kahwin ni bukan untuk SEDAP semata tapi banyak TANGGUNGJAWAB yang kena pikul. Atas dunia boleh kite ngelat, tapi kita kena ingat Allah Azza Wajalla Maha Melihat. Kita akan dipers0alkan kat akhirat esok2.


(Gambar Sekadar Hiasan)

Jadilah suami yang bertanggungjawab. Sayangilah isteri. Jagalah perasaan isteri. Isteri lah punca rezeki suami makin bertambah. Semoga kita terus bahagia dan mendapat keberkatan daripada Allah SWT. Aamiin….

Terima Kasih Kerana Membaca. Silakan SHARE. Semoga bermanfaat.

Dikemaskini Oleh Berita Kopak / Content Media

Sumber : KRT