” Bahay4 kalau orang dah s4kit hati, sepupu saya baru meningg4l 6 bulan lepas sebab tolak seorang lelaki yang suka dia ”

Perkongsian Wanita Ini Buat Ramai Yang Sebak !!

Sihiir pemis4h (sihiir tafriq) atau dipanggil sihiir pelal4u penghal4ng jodoh adalah satu jenis sihiir yang dibuat untuk memis4hkan hubungan pasangan kekasih, suami isteri atau pun ahli keluarga sehingga wujudnya kebenciian serta permus0han dan berlakunya perbal4han atau pergad0han di antara mereka.

Bagi suami dan isteri pula, pencer4ian selalunya terjadi jika terkena sihiir ini yang biasanya dihantar oleh seseorang yang bertujuan dan berniat jah4t. Amalan ilmu hitam dan juga sihiir pemis4h suami isteri ini adalah satu perbuatan yang dilakukan untuk mer0sakkan hubungan orang.

Dengan cara ini penghantar sihiir telah memuja dan mendekatkan dirinya serta meminta tolong daripada jinn, ibliis dan syait4n dengan menggunakan j4mpi serap4h, tangk4l atau menter4 bagi mendatangkan kesan yang buruk kepada orang yang ingin disihiirnya.

Baca perkongsian yang dikongsikan oleh wanita ini yang terkena sihirr pemis4h dengan setiap lelaki yang ingin berkahwin dengannya. Semoga perkongsian ini memberi pengajaran kepada semua.

Assalamualaikum wbt admin dan pembaca yang saya sayangi. Maaf jika penulisan saya ni berterabur. Saya sedang menulis dengan hati dan emosi yang dalam kesedihan.

Saya ni boleh dikatakan anak dara lanjut usia, umur saya 34 tahun. Bukannya saya tak cantik, walaupun saya chubby tapi Alhamdulillah saya dikurniakan wajah yang manis, kulit yang putih gebu.

Wajah saya memang seiras dengan Zizie Ezzette dan Maya karin (bukan nak puji diri sndiri tapi nak kawan2 bayangkan bila org cakap saya memilih). Perwatakan saya bukanlah seorang yang jah4t cuma nak4l sikit.

Ramai perlii saya jual mahal, memilih, tak laku-laku… Biasanya mereka ni di kalangan makcik-makcik bawang yang bangga anak-anak mereka kahwin awal dari saya. Sedih bila diperlii depan-depan, kena hin4, dibanding-bandingkan. Fahamilah konsep ajal, m4ut, rezeki, anak, jodoh Allah SWT dah tentukan. Kita hanya mampu berdoa dan berusaha.

Saya bukan seorang yang memilih dari segi rupa atau darjat. Saya pernah berkawan dengan tukang kebun, tapi dia tolak saya sebab dia cakap tak setaraf. Saya pernah berkawan dengan lelaki yang memang takde rupa, tapi dia jenis em0si dan kuat mer0yan. Saya pernah berkawan dengan doktor, engineer tapi semuanya tak menjadi… ada je halangan.

( Gambar Sekadar Hiasan )

Saya cuma perlukan seorang lelaki beriman, jujur dan ikhlas serta dapat jaga, mencintai saya dengan sepenuh hati dia.

Tapi saya perasan, saya ada gangguan. Bila saya berkawan dengan mana-mana lelaki, mereka diganggu. Contohnya saya sedang gayut dalam telefon, tibe2 lelaki tu ckp ada benda cuit-cuit dia, dan ada kesan cak4ran kat tangan dan badan. Ada yang cakap tak boleh tidur malam, ada yang munt4h dar4h. Ada yang s4kit-s4kit…

Jadi kesimpulannya dapat saya kaitkan, sesiapa lelaki yang berkawan dengan saya akan diganggu. Saya ramai peminat, dan ramai nak berkenalan. Tapi saya tolak dengan baik dan sopan. Tapi ada juga di kalangan mereka yang menguguut saya, dan ada yang sanggup cari saya di tempat kerja.

Saya ingat lagi, ada seorang tu uguut saya…” Bahay4 kalau orang dah s4kit hati, sepupu saya baru meningg4l 6 bulan lepas sebab tolak seorang lelaki yang suka dia ”,  jadi apa maksudnya tu? ….. ada juga lelaki lain yang uguut “ kalau aku tak dapat kau, orang lain pun takkan dapat ”, terkejut dan takut saya dengar.

( Gambar Sekadar Hiasan )

Alhamdulillah akhirnya saya berkenalan dengan seorang lelaki yang sangat baik, beriman, jujur dan ikhlas dengan saya. Tapi dia juga alami ganggguan yang datangnya dari saya. Dia berusaha dengan berubat dengan Perawat Darusshifa…. Saya memang betul-betul sayangkan dia.

Segala persiapan perkahwinan dan bermula, deposit katering dah bayar. Saya nampak kesungguhan dia nakkan saya jadi isteri dia.

( Gambar Sekadar Hiasan )

Tapi pagi tadi dia menangis-nangis telefon mama saya dan mengadu dia digangggu lagi. Dia tak boleh tidur beberapa hari, dia rasa melu4at dan menyamp4h dengan saya. Dia rasa lost dengan saya. Ya Allah saya sedih sangat, dalam hati saya jadi kahwin ke ni ? Saya akan bujang sampai ke tua ke?

Pagi ni (6 april 2019) famili saya hantar saya berubat dengan Perawat Darusshifa. Wahai pembaca tersayang, tolong titipkan doa untuk kami berdua supaya kuat… doakan jodoh kami berdua kuat dan doakan kami bebas dari gangguan sihiir.

Saya cuma mengharapkan doa dan kekuatan dari orang sekeliling saya. Saya sangat sedih dan saya s4kit. Saya harap dia kuat.

( Gambar Sekadar Hiasan )

Saya cuma doakan orang yang hantar sihir pada saya supaya insaf dan berubah menjadi baik. Saya takkan berdend4m walau siapapun dia. Semoga Allah SWT ampunkan dosa-dosa syiriik dia.

P/s : Kalau pembaca pernah ada masalah macam saya dan dah berubat, rekemenla berubat kat mana. Nanti saya pm di messenger. – Cik WJ

Dalam dunia ini, ada manusia yang tidak berpuas hati dengan kegembiraan dan kebahagiaan orang lain. Kalau tidak dapat buat dengan cara yang baik, mereka sanggup menggunakan cara yang halus demi kepuasan hati mereka. Janji orang yang mereka bencii itu meran4 dan hidup susah.

Semoga urusan pengadu dipermudahkan dan dapat hidup bahagia dengan pilihannya. Semoga dijauhkan dari segala has4d dengkii dan khian4t orang lain. Amin..

Silakan SHARE. Semoga bermanfaat..

Sumber : IIUMC / Dikemaskini oleh Berita Kopak & Content Media