Akhirnya Wanita Ini Dapat Mendengar Degupan Jant0ng Anaknya Yang Telah Lama Pergi Melalui Kanak-Kanak Perempuan Ini.

Reaksinya Bila Mendengar Degupan Jantung Anaknya Yang Telah Meningg4l Itu Buat Ramai Orang Menitiskan AIr Mata

SEORANG wanita telah kehilangan anak yang disayanginya yang berumur 7 bulan pada tahun 2013 yang lalu. Dia pun mengambil keputusan untuk mendermakan beberapa 0rgan pada anaknya itu untuk memebri manfaat kepada orang yang memerlukannya.

Salah seorang yang menerima 0rgan anaknya itu adalah seorang kanak-kanak perempuan yang bernama Jordan Drake. Jordan Drake telah menerima j4nt0ng dari tub0h anaknya itu dan telah menjalani kehidupan yang sihat.

Baru-baru ini, wanita tersebut telah bertemu dengan Jordan dan apa yang dilakukannya ketika bertemu dengan penerima jant0ng anaknya itu telah membuatkan ramai orang merasa sangat terhari dan menitiskan air mata.

Wanita tersebut adalah Heather Clark. Anaknya yang bernama Lukas telah menngg4l dunia pada tahun 2013 ketika berumur 7 tahun. Heather telah bersetuju untuk menderma beberapa 0rgan Lukas kepada mereka yang memerlukannya. Hasilnya, dia telah berjaya menyelamatkan ny4wa 3 orang yang sedang menantikan 0rgan dari mereka yang sanggup menderma.

Jordan yang ketika itu mengalami masal4h j4nt0ng sejak lahir dan telah menerima pembed4han beberapa kali sebelum itu telah menerima j4nt0ng dari tub0h Lukas dan kesihatannya bertambah baik semenjak dari itu.

Pertemuan antara Heather dan Jordan sememangnya sangat mengharukan ramai orang. Heather yang tidak dapat menahan perasaan terus memel0k Jordan. Dia mengambil stethoscope yang disediakan untuk mendengar degupan jant0ng anaknya yang berada di dalam tubuh Jordan.

Ibu Jordan, Esther Gonzales berkata kepada Heather, “J4ntungnya itu kepunyaan anakmua”. Heather yang tidak dapat meng4wal perasaannya merasa begitu terharu dan men4ngis membuatkan penonton yang melihat momen tersebut turut sama menitiskan air mata.

Heather Clark dan Lukas telah melakukan sebuah peng0rbanan yang jarang orang lain dapat melakukannya. Tetapi apa yang telah dilakukan mereka telah menyelamatkan ny4wa orang lain. Semoga mereka mendapat kehidupan yang baik dan apa yang dilakukan oleh mereka adalah sebuah peng0rbanan yang sangat-sangat terpuji.

Tonton VIDEO yang mengharukan itu di bawah ini

Terima Kasih Kerana Membaca. Silakan SHARE Ya!

Disediakan Dan Disusun Oleh Berita Kopak / Content Media

Sumber : Youtube / ABC Television Stations